Reply on: N/A #16429:
Vďaka za radu 
Samotný systém občasných megadodávok je chorý. Žiadne iné mesto sa odbobne nechová.
Úprimne povedané, aj keď moje materské mesto na CityBusy nedopustí, neradím vám ich kupovať. Sú dosť poruchové, sneh ničí elektroniku... Oproti klasickým Karosám sú tiež príliš krehké (laminát) - vodič musí mať rešpekt aj pred snehovým závejom, aby doň "nenabúral".
Ono sú to možno dobré autobusy, ale nie do Bratislavy. Solaris sa mi vidí odolnejší a tiež ponúka kompletnú ponuku autobusov a trolejbusov všetkých dĺžok.
Na druhej strane, ak široko-ďaleko neexistuje výrobca na plynové autobusy (veď aj CityBus je CNG len 12-metrový), je otázne, či vôbec môže DPB na tekejto podmienke pri výberovom konaní trvať.
Vladimír
Re #16355 Tomas: Dovolím si pochybovať o tom, že 15m a 18m bus je porovnateľný, čo sa týka kapacity. A nezabúdaj aj na pomer kapacity a počtu dverí, čo hraje v neprospech 15m busov.
Re #16362 Tomas: Vlečenie sa CityBusu do kopca si v BA neviem vysvetliť. Môžem potvrdiť m@rtinove slová, že na pražskej L200 do Bohníc to do kopca trieli na plno. Buď s tým vodič nevedel alebo nechcel rýchlo jazdiť... Fakt neviem.
Re #16364 Tomas: Ak je 15m pre bratislavské ulice šikovnejší, pre má za ňma ho kupujte. Lenže je nutné primerane skrátiť intervaly medzi spojmi. Obávam sa však, že to sa nestane.
Re #16380 J: Kašli na to, či sa kĺb do obsaditeľnosti vozidla ráta alebo nie, lebo ľudia v ňom aj tak budú stáť a teda klbák bude mať vždy - vždy - vždy podstatne vyššiu kapacitu ako 15m bus.
Re #163882 m@rtin: No dovoľ? Kde my máme v Prešove 13 ročné Karosy bez GO? Samozrejme, že generálkované boli. Ale fakt je, že tie bratislavské ani pred GO ani vzdialene nepripomínali.
Re #16410 Tomas: Neboj sa, od budúceho roka (po vstupe do EU) žiadna povinnosť kupovať len NP busy neexistuje.
Re #16411 Anndy: Agory v Paríži tiež vydržia dlho, lebo nejazdia denne. Na Slovensku musí nový bus jazdiť každý deň od rána do večera a to City Bus nenesie dobre.