
Stretli sme sa aj s ludmi z magistratu, ktori uviedli niektore nepresnosti na pravu mieru, takze sme zase o nieco mudrejsi... Otazka je, ci ten clanok pomoze k tomu, aby sa nieco naozaj zlepsilo, pretoze ak to takto pojde dalej, moc nadeje v tom nevidim.
To len kvoli tomu. O tom, ze inde Citybus vyhovuje sa nehadam, pretoze by som nemal argumenty - ked je udrzba, prachy a hlavne vola, vsetko sa da. U nas to ale nie je a tak treba kupit autobus, ktory je nezmar. Solaris by taky teoreticky mohol byt, nakolko je stavany na polske podmienky.
Citybus do Bratislavy kazdopadne nie. Slovenske cesty by iste neprezil.
J
1)Je jedno koľko máš voz v záruke, ak zrkadlo rozbiješ počas jazdy tvojou vinnou záruka ti je na dve veci. No na to je tu havarijná poistka, ktorá takéto udalosti krije.
3) áno tá 50 kusová séria ničmoc, no v BA si spravia dobré meno a podľa koncespie sa má v najbližších rokoch kúpiť do 200 busov a to už nie je len tak. A to nehovorím, že ak by vznikol vzťah s MB, taký ako má Praha s Vysokým Mýtom, tak sa im to oplatí. Lebo tá výrobná cena je možno tak na úrovni polovice predajnej. Ono vždy je lepšie ak predáš aj o jeden bus viac ak je to na úkor tvojej konkurencie.
Ďaľšie body: áno údržba je tu hrozná a treba stým niečo robiť, ale to našich zákazníkov nezaujíma. Oni chcú norm vozy. Ak by sa kúpil potrebný počet 12m a 15m, tak BA je z najhoršieho vonku. Tým počtom myslím aby sa mohli vyradiť všetky I28X a niektoré K B732, ktoré sú na tom tak zle, že sa už ani splynofikovať nedajú.
6) no naozaj to bolo lenivé. Neviem aký to má motor, ale viezol som sa stým asi pred 4,5 hodinami a hore tým kopcom nič moc. No a nie je dôležitý len výkon motoru, ale aj jeho sprevodovanie, krútiaci moment a tak. Možno tam je pes zakopaný, pri tomto voze. Tie Pražské nepoznám.
Takže ešte raz: áno treba 50% osadenstva DPB vyhodiť, ostatný sa hádam spamätajú a robiť rázne zmeny v fungovaní DPB. Od tiet čo vozy umývajú cez vodičov a dielenských pracovníkov, až po výmenu generálneho riaditeľa DPB a.s. No to musíme robiť spolu s kúpou vozov, ktoré zodpovedajú vysokým štandardom, čiže nízkou podlahou
si: No tak tomu ver, že sa budú kupovať 15m. No a povedzme si pravdu sú linky kde je 15m bus ako uliaty. Napr. 90, 68, 59, 198 a ďalšie + niektoré s menšou úpravou grafikonov čiže hustejšímiintervalmi.Namiesto 12minút 10. Taká 198 Tak ako to dnes povedal Vlado. Pri 15m buse ti odpadá náročná údržba kĺbu. Nič sa ti tam netrhá, mič nemusíš mazať atď. Taktiež síce povedal, že kapacitne sú rovnaké, aspoň podľa toho čo vyčítal z uvádzanej kapacity, (jazdil citaro aj CB)no mám pocit, že kĺb sa do kapacity nebre. Ale či je to pravda? No niečo by to vysvetlovalo.
Andrej (Anndy 008): Dobre robíš. Aj pre DPB to bude lepšie. Nebude voziť človeka, ktorý si za to neplatí a bude o jedno miesto voz volnejší. Neviem čo iné by som ti ešte mohol na to napísať. Hádam len, že je naozaj pohodlné jazdiť IAD no či lepšie?! To je zrejme individuálne. Ja som spokojný aj stým čo mám. Bývam v Petržalke a spoje sa mi len zhusťovali. A dokážem sa tešiť aj z maličkostí, no a pokrok i keď malý tu je. Ale ani východné Nemecko po zjednotení nebolo hneď na tom ako západné.
Tomáš: Vážne ak niekedy budem môcť pomôcť tak rád pridám ruku k dielu. Teraz mám síce skúškové, no cez prázdiny. Aj by som vedel zohnať lacnejšie acetón a tak.