Reply on: irizar #164064:
o SORe som už počul aj také, že ich prístup k výtkam od zákazníkov k interiéru a celkovo k ich vozidlám nie je najideálnejší, ale skôr arogantný. Čiže, dopravci by možno aj po čase chceli nejaké zmeny na interiéri vykonať, no výrobca to má na háku. Jediné čoho sa SOR bojí je to, že keby neopravoval tak promptne dané vozidlá, že by si riadne zavaril, ale inak nič navyše. Skôr to je o prístupe, že SOR im povie "môžete mať najlacnejší s 5dverami alebo si budete trvať na svojom a môžete mať 4-dverový klbák od iného za drahší peniaz" a to na našich dopravcov zaberie. Pri trojdveráku myslím, že sú iba dvoje dverí odstránené, ale pri 4-dveráku by si to vyžadovalo novú polohu druhých dverí myslím a s týmto sa podľa mňa nechce SOR zabávať. Prečo by inak Nitra brala 5-dverák? Alebo LM 4-dverový 12m SOR NB? Ten tiež mimochodom nebol ešte videný ako 3-dverák.
irizar
Re #164041no.ev.di: Tak aby som ti osviežil pamäť prečo sa v BA sekcii rieši Prešov: Ty si sa totiž v jednom z tvojich antiSORových záchvatov v príspevku #163928 zamýšlal nad tým, na čo je Prešovu päť dverí. Na to ti bolo vysvetlené, aké sú v Prešove na trolejbusových linkách pomery, pretože, ako si sám priznal, vieš o nich trt baraní, a že tých päť dverí tam naozaj svoj význam má. TAKTO došlo k tomu, že sa tu začal preberať Prešov.
Inak ma fascinuje ako sa na jednej strane obúvaš do LoLa že je diletant a kecá do vecí o ktorých nič nevie a pritom suverénne vynášaš súdy o doprave v meste, do ktorého si v živote nevkročil. Hlavne že keby sa situácia otočila a niekto cezpoľný by si dovolil vyjadriť názor o Bratislave bol by si prvý čo by tu vrešťal ako postrelený pavián ?