Bohužiaľ, aj to sa môže stať. Brňáci nás varovali, že tie vozidlá nie sú na komerčnú dennú prevádzku, ale len na občasné predvedenie. Ak chceme robiť z toho komerciu, máme si vyrobiť repliky. A myslím, že majú pravdu. Tie vlastnícke práva sa možno časom utrasú, veď tie vozy boli bratislavské, ale až čas ukáže.
Zase si to nepochopil ??? Mas trochu rozum , rozmyslaj torchu, preco si asi Presov nastavil pocet dveri na 5 pri klbaku. No predsa aby zarucil takmer 100% vyhru SORu kedze ako jediny vyraba tento typ vozidla . Nejde mu ani tak o tie dvere , no chce jednoducho SOR . Hoc v sucasnosti uz vyraba dany typ vozidla aj MAN a Ikarus - no Presov to uz vypisal davnejsie - t.j. nic ine ako SOR nedostanu.
A fakt neviem skade si nabral ze Citelis 10,5 M má 8 sedadiel v NP časti. Ako sorry , dnes som pocul uz plno haluzi pocas natacania Adela show, ale toto si zabil. ?
Dvojstovák, o ktorom je reč, nebol len tak rozdaný, ale musel byť po ukončení prevádzky dvojnápravových električiek v Bratislave ako múzejný exponát odovzdaný do "federálneho" Technického múzea v Brne. Boli tam odovzdané dva dvojstováky, jeden išiel po čase do šrotu. Tento je v takom stave, v akom bol odovzdaný. Snaha o jeho znovuzískanie zo strany DPB tu stále je. Jediný historický voz v dobrom stave je vlečniak SGP č. 101. Lenže: vedenie DPB sa už roky chce pochváliť historickými vozidlami pri všelijakých akciách, ale na ich opravu nevyčlení žiadne finančné prostriedky. Leda že by zapracoval nejaký sponzor(i). Čo sa týka SANOS-ov tam je niekoľko problémov technických a hlavne tiež finančných. Je to na dlhšiu diskusiu.
Včera aj dnes som videl jedného občana tmavšej pleti v Petržalke pri Chorvátskom ramene, (pri Kauflande) s krompáčom v ruke, ako kopal jamu, žeby sa už začala výstavba električkovej trate? ? ?
DPB sa o to už roky snaží, ale nejak to nevychádza. Už to bol úspech, že sa získali do dlhodobého prenájmu vozidlá 18 a 31. Čo bude s tým dvojstovákom, uvidíme.
len keď sa bude robiť potom podjazd pod Štefanovičovu, tak nebude možné po Štefanovičovej robiť NAD za električky v úsekut Žilinská - Šancová fakt nebude miesto kde by mohol bus prejsť, lebo trať bude rozkopaná a pre IAD je tam aj tak iba jednosmerka. Nejakou obchádzkou cez bočné ulice by to tiež nešlo. Blbé to bude, no čo už. Možno bude posilová a-bus linka k L93 s trasou : Hl.st. - Hodžovo nám. - Nový most a späť
Diskutabilné je aj to, či prestavajú alebo ako chceme opravia trať na Štefanovičovej úplne tak, ako to bolo navrhnuté, teda pod povrchom križovatky a pripravia trať už na prestavbu Predstaničného nám. - pravdepodobne takto sa to urobí
ALEBO len štandardná prestavba trate a podpovrchová trat zatiaľ sa stavať nebude.
A to, že nijaká NAD, to bude blbé, debilné... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dopravak123