Reply on: All1111 #163926:
a? 5-dverí na autobuse nie je na závadu ak sa jedná o prevádzky kde to urýchli výmenu cestujúcich kde je ich veľký počet, ale načo si takú požiadavku dával 90-tisícový Prešov?Mne sa páči interiér Ikarusu V187 http://www.busztipusok.hu/arc/187-6.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-7.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-9.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-10.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-11.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-12.jpg
Perfektne má riešený interiér vpredu kde sú sedadlá po jednom a je lepší priestor na pohyb pre cestujúcich. Všimni si aj veľké posuvné vetracie okná, ktoré sú lepšie než vyklápacie.
Tu je aj porovnanie autobusu Credo a Ikarus http://bigmarci.blogspot.com/2010/05/busz-teszt-credo-citadell-19-vs-ikarus.html
Kto je vlastne výrobcom autobusu Credo Citadell?

JeJe
Aj keď som (podľa tvojho vyjadrenia) hlupák, keď preferujem kratšie busy, uvedomujem si, že Bratislava sa na rozdiel od Japonska bez kĺbových autobusov nezaobíde. Čo mi však na tejto kategórii bratislavských busov vadí, sú extrémy typu brutálne predražených MBCC alebo maximálne nepohodlných dlhých SORiek. Myslím si, že Bratislava mohla nakúpiť aj lepšie ...