Reply on: Z #163878:
Áno, hovorím z vlastnej skúsenosti, v Japonsku som bol niekoľkokrát a žil som tam aj dlhší čas. Keď hovoríš o Mercedesoch CC - to nebol krok do 21. storočia, to bol najhorší krok aký kedy DPB urobil. V Japonsku napríklad nenájdeš autobus tohto typu. Je to monštrum, ktoré priveľa žerie a priveľa váži (a teda aj viac opotrebováva vozovku ako bežné autobusy) a jeho pozitíva neprevyšujú negatíva, ktoré so sebou prináša. Ale hlavne týchto obrov mesto a DPB kúpilo v situácii, keď si to vôbec nemohlo dovoliť - a za to budeme všetci pykať ešte pekných pár rokov.
Civilizované mestá dávajú prednosť kratším ľahším autobusom, ktoré sa dajú operatívnejšie nasadzovať podľa potreby a sú ekonomickejšie.
aquila
C) vypadnutie terminov je asi to najhorsie .. lebo aj ked na slovensku sa slubuje kde co, nejake terminy je dobre si dat..
D) desi ma ze uvazuju na petrzalskej radiale s urovnovymi krizovatkami .. to bude koniec, ked to uz robia, nech je to poriadne mimorurovnove aspon na petrzalskej radiale .. lebo sa dozijeme toho vid elektrickove trate v meste, kde sa stavaju cesty a krizovatky kazdych 10 metrov cez elektrickove trate ..
ak bude prijimatel ZSR, tak to nema sancu prejist, je to hlupost .. ZSR bude potom majitel a nie mesto bratislava ..
E) to si mozu schvalit co chcu, okolo trate sa bude stavat tak ci tak centralny bulvar ..
mininalne taketo nieco je OK..
http://www.petrzalkacity.sk/photos/orto.jpg