Ináč keď sme pri tých trolejbusoch, ktorá 25Tr teraz zasa nejazdí a prečo? ? Ale všimol som si, že cestujúci na DD už berú 15 metrové MANy alebo Mercedesy ako samozrejmé vozidlo na linke 33. Raz tu dokonca tri behali to bola sranda pozerať. ?
Niečo sa mi marí, že to boli 4 roky, ale nie som si istý.
Re #162915 Petto: SOR-ky možno vyjdu o nejakých tých tisíc menej tak možno bude 101 trolejbusov. ?
Ale napríklad ma potešilo, že zatiaľ to tak vyzerá, že stále plánuju na roky 2012-2013 rekonštrukcia komunikácie Staré Grunty, len škoda, že sa pri tom asi nepočíta s trolejbusovou traťou... To bude ďalšia premárnená šanca spojiť Dlhé diely s ostatnou sieťou... A taktiež v rokoch 2012 až 2013 sa ráta s veľkou obnovou povrchov komunikácii, ale podľa mňa to nebude až tak reálne nakoľko je mesto v stave akom je...
Mna zaujala jedna vec, a to vystavba obsluznej komunikacie na Kutlikovej k Malemu drazdiaku a rekonstrukcia Kutlikovej v rokoch 2011-2013. To kvoli comu? Nevie niekto?
51 mil. € to je uz pekna suma a nie tych 1,1 € co pises nizsie. Cena 25 Trky s dieslom bola vtedy 17,5 melona SK - cca 580 tisic € , dieselagregat zvysoval cenu o takmer 2 melony ( 66 tisic € ).
Suma sumarum - jeden novy klbak cca 510 tisic € - zeby az 100 tbusov chcel DPB kupit ???
Za 1,1 mil € by sa nakúpili tak dva a pol sóla alebo jeden a pol kĺb ? ? to sú GO... sú tam aj peniaze na nákup (neviem už v ktorej prílohe) aj kĺbaj sólo t-busov, aleaž na 2012 ?
Ámos