Reply on: S499.1023 #162932:
ja neviem či ti kape alebo totálne strieka na karbid. Veď sám si obhajoval to, že dopravné podniky môžu hodnotiť tendre podľa toho kto dá najlacnejšiu ponuku a ešte podľa počtu predaných vozidiel, tak čo ti zas je? ?

Peon
Aj keď som seneckou MHD nešiel úplne celú trasu, som presvedčený, že minibus by ju zvládol tiež a bol by vhodnejší z nasledujúcich dôvodov:
- trasu by zvládol rýchlejšie, než pomalý cestný vláčik!
- ak by sa mesto rozhodlo MHD spoplatniť, tak CL by sa vodičovi minibusu predávali ľahšie (každý cestujúci pri nástupe ako v Skalici). Totiž na tom letnom platenom vláčiku po areáli Slnečných jazier predáva CL závozník (ak sa to nezmenilo).
- s minibusom sa snáď ľahšie manévruje, než s 2-vagónovou "ohavou" ?
- na minibuse by si dvere nemuseli otvárať a po sebe zatvárať sami cestujúci a vodič kontrolovať, či náhodou niekoho nevlečie za jazdy
- minibus by pomerne pohodlne odviezol aj stojacich cestujúcich a má pohodlnejšie sedadlá
- v minibuse by snáď nebolo tak výrazne cítiť každú nerovnosť na ceste
- cez sklo je von lepšie vidno než cez fóliu
- v nízkopodlažnom minibuse by vďaka širším dverám a väčšiemu priestoru bola jednoduchšia preprava detských kočíkov a bugín.