Reply on: Martin Fundárek #162426:
? ok... ale na margo toho katastrofálneho spojenia s Trenčínom hovoríš čo? Autobusom ak chceš ísť z Trenčína ďalej ako do Bánoviec n. Bebravou, tak to máš dobre na figu. Bez tak si myslím, že vlakom je to lepšie aj keď sa zastávka nachádza na konci dediny, lebo vlakom to trvá o hodinu kratšie jak autobusom v niektorých prípadoch, ďalej určite netrvá v každom prípade cesta k počiatočnej a z cieľovej stanice ďalej do danej obce viac ako 20-30min, pričom povedzme si na rovinu, že ani k/od autobusu to nemá človek vždy ideálne a musí sa presúvať pešo. V prípade žeby som si mal vybrať v takom Maďarsku či pôjdem na trati Gyor - Hegyeshalom vlakom alebo autobusom tak na celej čiare vyhráva vlak, lebo jazdí husto, navyše tam jazdia IC,EC ale aj R či klasické osobáky, ktoré hradia moderné a pohodlné vozidlá od Siemensu zatiaľ čo u autobusov, to nie je úplne ideálne, keďže tam ešte stále majú aj staré Ikarusy v premávke a videl som dokonca aj SORky dáke.

SuchSoft
Dnes na STV2 (Dvojka) o 22:35 ide relácia Noc v archíve s podtitulom Vlakom a autobusom.
A bude to o tomto:
V ďalšom pokračovaní Noci v archíve budeme cestovať po rôznych kútoch slovenska. Ale svoje automobily môžete pokojne nechať doma. Cestovať totiž budeme vlakmi a autobusmi. Samozrejme tými archívnymi. A táto cesta bude naozaj pestrá.
Uvidíte na nej, že v roku 1967 bol na železnici nedostatok dobrých vlakov aj železničiarov.
Predstavíme vám naozaj luxusný kĺbový autobus z maďarska
A pustíme vám skutočne unikátne zábery autobusu Karosa ŠM 16,5, ktorý sa kvôli tomu maďarskému do výroby nikdy nedostal.
Dozviete sa čo sa stalo, keď sa vo zvolene ľudia tlačili do autobusu, a keď v pri železničnej stanici v Poprade unikal plyn.
A vrátime sa do čias keď ešte tatranské lanovky boli v rukách ľudu.