Reply on: Peon #162024:
Dobré by to nebolo práve preto, že VÚC výkony objednáva a je správnym orgánom, a teda, by bol aj vlastníkom aj správnym orgánom vo vzťahu k SAD a takéto vzťahy dobro nerobia, viď prístup mesta k prešľapom DPB. Zároveň by sa pravdepodobne nikdy nezačala ozajstná súťaž dopravcov, ktorý by výkony vo verejnom záujme eventuálne chceli robiť, keďže výkony by vždy nakoniec vykonávala SAD.
kecho
včera som sa po17tej napríklad viezol tým luxusom od lanfranconi pod most, lebo to práve prišlo. síce ide o opačný smer, ako potrebujú dlhodielske bezprestupné a expresné primadony, ale počet ľudí tam bol asi 8 - nato chceš drať solaris?
Re #162043 Marek1978: "skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž " je jedno, akými číslami ich označíš, či 81-2-3-4, ale de facto je to to isté, čo som napísal
Re #162040 no.ev.di.: nemyslel som konkrétne, ale či je to uveriteľný zdroj
Re #162035 Marek1978: a bol by problém vymeniť68 a 96 s mere do mesta? 68 a 196 cez Bosákovu a 96 cez Šustekovu? podĺa mňa by sa ušetrili km, keďže 68 jazdí častejšie a okrem toho to bola pôvodne "nosná" linka, takže robiť zachádzky dokola jej príliš neprospeje. okrem toho z oblasti šustkova-bulíkova vlatne nič nejde za prístavný most, ale na apollo rovno dva busy. rovnako od euba ide iba 98čka na bajkalskú, čo je cez víkend pri int 15 veľká výhra, ale na apollo jazdí všetko ostatné...