To bol iba taký návrh, akože sa ušetrí na prejazdoch 70/133 a naopak (nová budova SND - Nový most) a na výjazdoch a dojazdoch keď je 70ka kĺbová delená. A navyše, tak by už nebolo dosť tedomov na 133 ku,..
Ale ked sa uberie linke 93 a 94, tak na linku 94 nemozes dat Solarisy. A Zbytocne ich brat linke 88, tam stacia. A z Farskeho sa dostanu linkou 89, 99 na Jungmanku a tam prestup. Cize ziadna katastrofa.
L68 chodí vyťažená dosť a často mešká, takže tam by som to nechal tak ako je, skôr by som ubral na L93, L94.
Na L184 by v sedle postačovali solarisy? Ak áno, tak by mohli robiť prejazd z L94.
Linka 81 potrebuje 8 vozov pri 8min. int. = zrusenie linky 84.
Linka 88, 83 ostane tak ako je.
Linka 94 len spicka
Cize potrebujeme cca 11 vozov na linku 184 pri 8min. int. 2 mame z linky 184, cize ostava 9 vozov. Bud ich ziskaju tym, ze daju int. na 93,94 po 6min t.j. preklad 3min. Potom mozno 68 int. 5min, ale to treba zistit, kolko ludi cestuje na Tr.myto a kolko prestupuje na linku 98 na Bajkalsku, lebo to by potom vsetko brala linka 184. Cize vozy by sa nasli a navyse Petrzalka ma este nejake vozy k dispozicii. Otazne je dokedy. Ak pridu nejake nove, nebude problem.
A co by si dal na 133 ? ked nie su Tedomy volne, schopne ? asi poznam tvoju odpoved,ale vies ze to tam ist nemoze , okrem toho aj na celodennej 32ke je dnes Mitsubischi Autopalace Solaris
Zle si si vsimol. Linka 83 by ostala, ale z Ovsista a od Technopolu by isla linka 81 na Stanicu. Takze netreba ziadnu posilu 183. Spravi sa preklad od Hraniciarov s linkou 83 4 minuty.
mucha=bźź, tj muchovo nám=bzučák
Re #162033 Ruslan: čiže ak so si dobre všimol, tak skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž + v špičke nový bus euba...
to by možno radšej mohlo ostať aj teraz ako je, zrejme km najlacnejšie by vyšla pri zachovanbí súčasných trás 183 Dostihová-hraničiarov-Dvory-stanica, prípadne zrušiť 94, posilniť 93 a 183 by potom nešla na stanicu ale cez Vazku, len to by tam musel byť väčší interval, lebo by bola blbosť aby z vazky išlo niečo v int 5...
na linke 83 nepotrebujes pridavat vozy, nakolko od Nam.hraniciarov je to k Technopolu a do ovsista rovnako. Cize 15 poradi bude stacit, tak ako je dnes.
nebudem hovoriť od koho, podstatné je, že ten človek kedysi robil u DPB a pozná sa tam s ľuďmi dobre, teda vie čo sa deje. Nechápem ale čo si myslel tým "na bzučáka" u L78. Každopádne by bolo k veci ešte raz ten systém liniek v Petržalke prehodnotiť, lebo za tie roky sa toho nemálo zmenilo a využívanosť daných liniek sa vykryštalizovala do takých podôb, že niekde by to chcelo ubrať, inde pridať.
súhlasím, len aby bolo toľko vozov.
L81 = 18M bus zo 4DPA
L83 = 18M bus zo 2DPA, 4DPA (tak ako dnes), pri zachovaní dnešného intervalu, by sa zrejme museli pridať najaké 2 vozy
L88 = 18M bus z 1DPA, 4DPA
L94 = 15M bus z 1DPA (končila by na Vazovovej a odtiaľ by robila prejazd na PV a odtiaľ ako L184
L184 = 18M bus v špičke a v sedle 15M bus (solaris prejazd z L94)
Ak by som bol architekt:
- dal by som tam pekný park s menším parkoviskom (10 miest) s pozdĺžným státim, resp. pekný park s nenápadným podzemným parkoviskom.
Vzhľadom na to, že sme na Slovensku ale očakávam jednu z týchto možností (zoradené podľa pravdepodobnosti)
1. Polyfunkčná sklenená budova (minimálne 6 nadzemných podlaží)
2. Administratívna sklenená budova (tak 3 poschodia)
3. Obrovské hnusné drahé platené parkovisko.
No to je skoro ako moj navrh. Len ked sa prehodi linka 83 do ovsista, tak potom linku 84 zrusit, nakolko z ovsista ide aj 88 a celodenka cez krasovskeho nema zmysel. Radsej nechat linku 184 ako express s celodenkou, ale po trase byvalej linky 120 ako posila linky 68 a 98 od Technopolu. 68 vratit smer mesto cez Bosakovu a linku 78 ukoncit na Safku. A linku 94 dat len ako spickovu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ruslan