Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #161866:
hlavne, že "jeho ľudia" boli spokojní ? okrem toho, tuším o pol dvanástej už 82 ani nejazdí ?
Re #161865 Petto: 1203 má teraz už iný "nos" btw. nedá sa lepiť reklama podľa čísel doradu za sebou?
Reply on: Petto #161865:
ale niektoré majú ešte také "štvrťreklamy" typu ba-karta či niečo modré...
Reply on: kecho #161863:
neviem čo mu na tom bolo také šmiešne keď tá linka nemala priemernú vyťaženosť spoja ani 1 človek ? vôbec ho asi nesralo, že tá linka premával od rána do večera a úplne zbytočne, hlavne, že má p. Kukura linku k divadlu 7 dní v týždni od rána do večera a netrápi ho, že je to zbyročné vyhadzovanie vzkm ? mám taký pocit, že ten "umelecký" pohľad na dopravu má okrem Kukuru a Vašáryovej aj taký Slávik či viac podobných "dreamerov" ?
Reply on: kecho #161862:
Napocital som 7 - 1202,03,08,11,15,19,21
Reply on: Ámos #161861:
nepatrí to sem, ale vytočilo ma, že on ako keby naznačoval, že mojim rodičom dakto zabezpečil miesto a cpali sa niekomu do zadku. Povedať toto o človeku, ktorý od skončenia strednej, resp. vysokej školy nerobil inde ako na ŽSR a robí tam cez 30 rokov pričom nezastáva žiadnu vyššiu pozíciu aj napriek skúsenostiam a znalostiam chce silnú dávku abnormality. Od detstva čo som chodil občas za mamou do práce, tak tých ľudí čo poznám tam robili už vtedy 10-15 rokov a dodnes tam vykonávajú iba rádových pracovníkov na sekciách, niektorý je tam námestník alebo šéf sekcie no s nožom na krku od stranníckych nominantov. Nikto neocení fakt znalého a dlhodobo verného zamestnanca. Teda Igor ako keby tým pádom očiernil aj česť ostatných železničiarov, čo tam roky drú a nedošli tam ryžovať do vlastnej kasy a pre známych.
jeden OT, odcitujem iba mhd zaujímavú pasáž (tu je link)
...Kukura: "Moji ľudia❗ museli ísť po predstavení o pol dvanástej cez Sad Janka Kráľa peši na autobus."
kto sa to oháňal tým, že "diváci" sa nevedia dostať z/do divadla?
"Autobus číslo osemdesiatdva som potom chodil vybavovať ja sám. Tá linka by sa mohla volať Kukurova a dúfam, že sa tak jedného dňa aj bude volať."

http://kultura.sme.sk/c/5776222/herec-juraj-kukura-nemame-vztah-k-tradicii.html
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9002

koľko "čistých" zelenožltých Urbin ešte ostalo?
ak si dobre pamätám, tak máme už 4 lenovo (01+04+14+17), 2 oresi (07+12), 2 jeti tatry (16+22), 2 aupark (05+20), 1 pigmedia (06), 1 ihwc (09), 1 oohland (10), 1 zoo (18), 1 autopolis (13) a 1 strhnutý orange (03) + ktoré ďalšie majú polepené reklamy na častiach vozov...?
Reply on: no.ev.di. #161859:
tvoje vylevy neschvalujem, nema to tu miesto. Ale to, ze ak ma Igor deti tak ich lutujem som tu napisal uz velmi davno.
Ono sa takato vychova prejavi v sklone k zavislostiam alebo neschopnosti udrzat si dlhodoby vztah.
Reply on: Ondro #161848:
no dal som si Peugeot 207 v zakladnej vybave a u Fabie som si doplatil tuto zakladnu vybavu.
Reply on: S499.1023 #161812:
Ešte by ma tak zaujímalo, že koľko povolaní si vystriedal ty a z akých dôvodov pán provokatér. Či nemalo 95% ľudí okolo teba taký názor na teba ako ty na väčšinu v momente akonáhle s nimi nesúhlasíš. S človekom ako je moja mama sa taký hrubian Ficovský a žebrák ani nemôže rovnať a síce mi pripomínaš tými blbými poznámkami otca, tak teda teba by som radšej zastrelil a v base bol než mal za otca takého chmuľa jak si ty ? ľutujem tvoj deti ?
Reply on: S499.1023 #161812:
ty bastard skur.ený! Mne sa do rodiny nenavážaj a už vôbec nie keď na železnici poctivo makajú moji rodičia cez 30 rokov ty sviňa! K žiadnemu teplému vysokému miestečku sa nedostali a nie nedostali nič do vačku, kedže neťahajú s tými "správnymi" ľuďmi. Jediné k čomu si ty došiel je asi ťažký úraz hlavy a k druhému ešte ťažšiemu dojdeš keď stretneš mňa a je mi jedno koľko kg sádla máš cez pás! ☠
Reply on: N/A #161805:
nestačilo by skrátiť interval na 15/30/15//60?
Reply on: intony #161854:
Tak ale uplne sa vybodnut na IAD tiez nie je riesenie.
Reply on: pepino23 #161850:
Zle zle zle...
Reply on: pepino23 #161850:
"V posledných rokoch v súvislosti s nárastom stupňa automobilizácie a využívania osobných automobilov klesá podiel hromadnej dopravy a narastá podiel dopravy automobilovej v užívaní obyvateľov po území mesta. Novým spôsobom života sú kladené čoraz vyššie požiadavky na komunikačný systém mesta, ale zároveň aj očakávania na zvýšenú ochranu životného prostredia. Bratislava má dlhoročne založenú koncepciu rozvoja komunikačnej siete vo všetkých plánovacích a koncepčných dokumentoch. Napriek rozhodujúcemu cieľu dopravnej politiky mesta udržať väčšinový podiel MHD na preprave osôb v meste je potrebné vzhľadom na rozvojové aktivity po území mesta skvalitňovať súčasne aj komunikačný systém v mesta." ☠
Reply on: PVo #161851:

Aspoň že to zachovávajú "zo svojej historickej podstaty".
Ono optimum by bolo keby vznikla nejaká spoločnosť ktorá by prevádzkovala dráhu a aj autobusové prípoje a na prevádzku by prispievali obce - po vzore rakúskej WLB (Wien - Baden).
No chcelo by to zásadnú rekonštrukciu celej trate, najlepšie aj zmenu rozchodu na klasický (1435mm) - to by mohli "električky" premávať do Trenč. Teplíc už z Trenčína. (systém Tram-Train).
Potom by sa mohli zrušiť aj súbežné autobusové spoje. Samozrejme chce to peniaze ale aj vôlu. Myslím keby napísal niekto na to schopný projekt tak by sa to mohlo financovať z eurofondov.
Reply on: TEDOM-1103 #161148:
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=36291&prm1=122&prm4=1

Okrem ineho MDVaRR SR pise: "Doprava na Vami zmienenej trati postupom času stratila charakter dopravy ako dopravnej obslužnosti územia nevyhnutnej na dochádzku do škôl, zamestnania, zdravotníckych zariadení atď., ale je skôr prevádzkovaná zo svojej historickej podstaty. Toto podčiarkuje aj fakt, že medzi uvedenými sídlami je značný počet spojov alternatívnej autobusovej dopravy, ktorú cestujúci majú možnosť využiť. Naším cieľom však nie je odstavenie dopravy na uvedenej trati, ale skôr zmena subjektu, ktorý ju bude prevádzkovať, podobne, ako to je u čiernohorskej železnice v Čiernom Balogu, príp. detskej úzkorozchodnej železnice v Košiciach. Na to nadväzuje aj zmena spôsobu financovania prevádzky danej železnice. V súčasnosti disponujeme informáciou, že už existuje záujemca, ktorý by pokračoval v prevádzke na tejto trati. Ďalšie kroky sú otázkou dohôd zúčastnených subjektov. Spoločne veríme, že sa podarí zachovať túto úzkorozchodnú historickú železnicu."
Myslim, ze sa tu najde dost ludi, ktorych to bude zaujimat. Riesenie dopravy na konci Ruzinova, okolie Avionu, letisko, Vrakuna plus zakresleny terminal integrovanej dopravy. (Zaujimava je hlavne vykresova cast): http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=77222
Reply on: luky133 #161802:
moze... kup si nove auto a predaj ho o 2 roky....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.