Okrem ineho MDVaRR SR pise: "Doprava na Vami zmienenej trati postupom času stratila charakter dopravy ako dopravnej obslužnosti územia nevyhnutnej na dochádzku do škôl, zamestnania, zdravotníckych zariadení atď., ale je skôr prevádzkovaná zo svojej historickej podstaty. Toto podčiarkuje aj fakt, že medzi uvedenými sídlami je značný počet spojov alternatívnej autobusovej dopravy, ktorú cestujúci majú možnosť využiť. Naším cieľom však nie je odstavenie dopravy na uvedenej trati, ale skôr zmena subjektu, ktorý ju bude prevádzkovať, podobne, ako to je u čiernohorskej železnice v Čiernom Balogu, príp. detskej úzkorozchodnej železnice v Košiciach. Na to nadväzuje aj zmena spôsobu financovania prevádzky danej železnice. V súčasnosti disponujeme informáciou, že už existuje záujemca, ktorý by pokračoval v prevádzke na tejto trati. Ďalšie kroky sú otázkou dohôd zúčastnených subjektov. Spoločne veríme, že sa podarí zachovať túto úzkorozchodnú historickú železnicu."
Myslim, ze sa tu najde dost ludi, ktorych to bude zaujimat. Riesenie dopravy na konci Ruzinova, okolie Avionu, letisko, Vrakuna plus zakresleny terminal integrovanej dopravy. (Zaujimava je hlavne vykresova cast): http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=77222
V najnovšom vydaní Bratislavských novín číslo 7 sa pod článkom "Eurofondy pomôžu zlepšiť verejnú dopravu v Bratislavskom kraji" píše o terminále integrovanej dopravy, ktorý bude v Ružinove. Je tam aj vizualizácia toho terminálu. Kde ten prestupný terminál v Ružinove bude, alebo by mohol byť? Neviete? Aj keď je celá BID len utópia, že bude fungovať tak ako fungovať má /môj názor/ zaujímali by ma info o tých prestupných termináloch...
Najprv si nastudujem na aky druh podvodu sa slovo tunel pouziva, aby som potom nevyzeral. hlupo, ked za tunelovanie oznacim aj to co nema napr. s rozpredavanim majetku firmy, ktoru riadim nic spolocne.
Videl som vyjadrenie predstavitelov Skytolu, ze ide o rozsirenie/prevzatie/? existujuceho systemu, nie o kompletne vybudovanie noveho. Teda cena ceskeho systemu bude tych 22 + 3,6 = 25,6mld CZK co je cca 1mld €. Ale to nic nemeni na podivnosti SK myta...
Pokial bola starostlivost o tie vozidla lepsia ako o tie ktore si neuviedol, tak ta chapem. Ale pri jazde a poruchovosti nevidim rozdiel a napr.6241 mala x oprav a viac nejazdi ako jazdi, casto vypadava a napriek tomu ze vyzera lepsie, je to podla mna horsi voz ako taka 6238.
Ad 6308 uz na pohlad tie skorodovane dvere atd.to je hruza, len ti hovorim ze ma ist na go
Peter6607
1. No 6284 vyzera celkom solidne, neviem nakolko je poruchova, kedze jazdi len delene. Zato 6274 vyzera len ako keby kydli na nu 2 kible cervenej farby a prehliadka bola hotova. Rozdiel je aj v dlzke prehliadky vozidiel, 74 ju mala podozrivo rychlu
2. Neviem odkial mas tie ciselka ktore nepojdu na go, podla mojich informacii minimalne 6308 ma ist
3. No a ako si prisiel napriklad na to ze 6238 alebo 6252 je vacsi srot/nema perspektivu ako 6250 a 53 mi uz vobec nejde do hlavy
Ondro