Reply on: MatejBA #161497:
takto by sa dalo postupovať aj napr. pri L59, môžme zredukovať električky na Račianskej a posilniť L59 ? o tej "rýchlosti" L133 by som si dovolil zapochybovať, keď sú na nábreží kolóny tak sotva bude rýchlejšia L133. Aj známy čo cestuje z DD na EUBA, tak ide električkou radšej a pod mostom presadá na L88, L133 nepoužíva. Ešte aj percentuálne tu dakto vypísal, že časť ľudí ide s L133 trasu DD - Molecova (20%) a väčšina vystupuje pod Novým mostom (60-70%), čiže pre 10-20% ľudí to ťahať na Euroveu?! Vieš čo by ma ešte zaujímalo? Že či sa nájdu aj takí ľudia, (keď teda básniš aká je L133 super) ktorí vystúpia z električky v Karlovke a prestúpia na L133?! Teda či tú linku využívajú aj ľudia z iných častí KV alebo je to iba taká mánia Dlháčov, ktorým sa nechce prestupovať, príp. prejsť sa pešo od Šafka k Malej Scéne? Mimochodom od Molecky sa dá elinou dostať k L70 a L50, ktoré v slušnom intervale chodia k ASMN, kde je teda problém?
MatejBA
Re #161494 no.ev.di.: Vies preco ludia vyuzivaju 133?
- Su rychlejsie pod novym mostom a na malej scene (ich netrapi, ze to nestoji vsade, ale ze to tam je skor)
- Vozidla su moderne, nizkopodlazne a atraktivnejsie ako Často-Klamané-Deti T3/T6/K2(S)
- nestoja pri kazdej vrbe (kolizne body/semafory atd). Pri abusoch mas v podstate zelenu vlnu ak ide spravnym tempom resp. je par miest, kde abus nestoji a elektricka ano, pri elektrickach to mas "podla nalady"
Kym sa toto nezmeni, tak sa aj na hlavu mozes postavit, nikto ti nebude prestupovat zo 133 na elektricky