Reply on: 810zssk #161285:
ta elektricka by sla na estakade ponad kruhac, boli by zrusene prechody na kruhaci a bol by len nadchod .. tak som to myslel ..to obratisko bude stat minimalne 100-150 mio starych korun, s tym ze dalsie vyvolane investicie ked sa to bude dokoncovat dalsich aspon 100 mio korun ..
ber to tak, ze to obratisko stoji presne v mieste kde ma ist porkacovanie rusovskej cesty, cize to len zbytocne komplikuje celu vystavbu .. a najma predlzuje
a keby to boo aj "len" 100 mio co bude minimalne 250 mio... prepocitaj si to kolko busov a dalsich veci sa za to da kupit...
dalej zastavka jantarova je hlupost, lebo je len na skok od bosakovej a lepsie polozena haje sever pojde do haja ..
dalej co sa IAD tyka, tak by som ozaj uvital keby sa dalo odbocit na most od nabrezia smerom do petrzalky a zo sturovej rovno, a z mosta zase odbocit na landererovu .. k eurovei .. ale nepovolit odbocenie od dostojevkseho na most, ani z mostu na nabrezie .. aby sa optimalizovali toky .. a zaroven urobit zjazd aj k "betonarke".. tym bola bezkolizna trasa od rusovskej cesty az po safko.. co by bolo docela dobre .. aj pre IAD aj pre eleinu, a IAD by nevadilo, ze by nemohli vsade odbacat
zastavka viedenska by mala potencial typu U1 donauinsel, ze by ludi priviedla priamo k nabreziu a lidu ..
zastavka sturova by mohla byt "viedenskeho" typu, t.j. vyvysena ..
aquila
a sturova by stacila, keby sa ciastovne cesta zapustila pod zem ..
obratisko na parkovisku DPB by bola hlupost, jedine ze by sa to ozaj potiahlo cez zonu culenova a dajme tomu cez mlynske nivy ..
nieco na tento styl...
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=7019
kazdopadne ak urobia realny dopravny generel bez hluposti typu metro, ale zakomponuju tam TEN-T a elektrickove radialy a postupne odstranovanie koliznych bodov IAD a elektricky, tak klobuk dolu..