Reply on: no.ev.di. #160369:
nielen k tebe, ale všeobecná otázka - prečo by sa 93 nemohla točiť už na Zochovej? prečo ju naťahovať stále viac a viac? alebo čo keby sa medzi SAV a Zochovou točila po ceste L34?neviem, prečo zlučovať 34+84, keď už jedna linka to spojenie robí - aby aj 84 v prípade problémov naberala meškanie?
Re #160362 Petto: a v zime sa zase nedá robiť a k tomu nezabudni prirátať "faktor kríza" a najmä neprehliadnuteľný "faktor IPR"

Re #160395 Jezo: prečo ma vždy obhádzajú mrákoty, keď niekde vidím napísané spojenie "špeciálny" projekt dopravy?
ad rezidenčné parkovanie - "Nespokojnosť ... prejavili ľudia... ktorí v území vlastnia garáže," nerozumiem, veď keď vlastní garáž, tak predsa má kde parkovať, či nie?
Re #160411 zakaznik: len aby si nebol prekvapený, že to dopadne klasicky slovensky - ohradí sa všetko a stavať sa nebude;)
Re #160454 ivanbuto: prosím ťa, nevieš mi pls. náhodou vysvetliť zmysel konečnej L204 Valašská - prečo nemá konečnú na tej istej zastávke ako 207/nočák, keď je to "za rohom"? kvôli dojazdom do vozovne?
ivanbuto
Ja môžem hovoriť za trolejbusy - všetky linky sú vyjazditeľné, a pri rozložení chronometráží bol braný do úvahy aj pohľad z terénu (nehovorím, že sú ideálne, v zásade sú OK).
Odísť z konečnej skôr ma ešte nikdy nenapadlo. Iná vec je náskok na trati, ktorý sa dá na viacerých linkách pomerne ľahko chytiť.