Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #160401:
Sak v poriadku.Len neviem preco potom fundarek nad tym "fasuje".Objednavatel taku zmluvu podpisal a moze si kto chce "fasovat" kolko chce.Je tam dohodnuta odchylka z konecnej do -59 s. a basta.Neviem co tu rozoberame.Ja ked cestujem,tak som na zastavke aj 5.min.pred planovanym odchodom.A podla mojich skusenosti len velmi malo vodicov tuto povolenu odchylku z konecnej vyuziva,aj napriek tomu ze jazdia na linkach na ktorych je taka blba chronometraz,ze uz na druhej alebo tretej zastavke ma aj -2,3,4.
Reply on: N/A #160400:
Tak keď ľudia čo robia chronometráže to robiť nevedia, nech idú k lopate a nech tam zoberú iných.
Reply on: N/A #160399:
Objednávateľ je mesto. Ale to je úplne jedno kto to je. Jednoducho, keď si niekto niečo objedná, tak logicky má trvať na tom, aby sa to vykonalo čo najlepšie.
Reply on: Martin Fundárek #160391:
Odmietat mozes co chces.Je to tvoje pravo.Takisto ani tebe nebudem vysvetlovat ze preco zastavkove CP niesu smerodajne pre vodicov.Bodka.
Reply on: AAA #160335:
A kto je podla teba objednavatel?Ty ako cestujuci?Hmmm.
Reply on: S499.1023 #160343:
V com je to nezmysel?Mozes si skusit zajazdit podla chronometraze aka je v BA MHD,potom mozes sudit a vynasat sudy.Nemas o jazdeni ani sajnu,zaujimaju ta iba CP na zastavkach a tie niesu vobec smerodajne pre vodicov.Preco,to ti neprezradim.
Reply on: no.ev.di. #160378:
no musim povedat, ze napad L32 po Trnavske pocas opravy Hl. St. nie je az taky sprosty 🙂

Re #160385 Mike: L32 k NUSCH je blbost, dost ludi prestupuje aj na Sokolskej a pripadne aj na Hl. St. na dalsie linky.
Reply on: roman2 #160344:
Presne tak som plánoval 96-ku aj ja, ale 196 by som nerušil, lebo nemá zmysel, aby bol v úseku ŽST. N. Mesto - Letisko 10 min. interval.
K nočákom: pôvodne som plánoval dať N95 tiež len po Zochovu ako N93 a N21 z ASMN ako N37, len sa mi zdalo, že by toho potom bolo na ASMN veľa.
Reply on: roman2 #160344:
Kĺbak sa pri NOÚ otočí, zažil som to na vlastné oči, keď jeden čas cez víkendy chodili na 209 25Tr, ale vtedy tam nestála 22-ka, je dosť možné, že tá by zabránila kĺbaku otočiť sa.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #160385:
Tá Jelenia nemá chybu, celkom rád by som videl, ako taký Capacity prechádza tým esíčkom na Dobšinského ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #160387:
Prepáč, ale je to volovina. Predovšetkým: kapacita kás HS aj po zbúraní prístavku bude oveľa vyššia, než v Lamači, na Vinohradoch či Novom meste. Ja by som to videl takto:
1. zaviesť BID, aby sa znížili nároky na kasy,
2. pridať pár automatov (napr. priamo na peróny),
3. Os vlaky z Kútov viesť priamo do NZ a naopak, bez veľkých prestojov na HS,
4. IC a taktové R na Košice (po 2 hodinách) nechať na HS, posilové (do Žiliny a piatky) prehodiť do Petržalky,
5. niektoré Os od Galanty a Trnavy prehodiť na Nové Mesto,
6. zastavovať s EC/IC AJ na Vinohradoch, aby tí, ktorým je to bližšie alebo inak výhodnejšie (napr. kvôli menšej dochádzkovej vzdialenosti z MHD počas prestavby), nezaťažovali zbytočne HS.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: N/A #160321:
Kde čítaš, že požadujem jazdu presne na sekundu? Odmietam jazdu s náskokom, meškanie nemožno vylúčiť. Takže čítaj, čo píšem, a potom reaguj.
Reply on: 810zssk #160387:
+ nejake Os na trase Nove Mesto - hlavna..
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #160314:
Tak to by bola totálna kravina. V podstate by sa zrušil prestup medzi osobnými vlakmi od Záhoria na ostatné smery.
Reply on: Mike #160385:
Ta trat Prazska - Hrobonova je realna ze by stala do pol roka?
Reply on: Valec #160384:
Ja by som to riesil takto:
- Os/Zr/REX vlaky z Viedne a Kutov na hl.st.
- Os/Zr vlaky od Pezinka a Senca na Nove Mesto, vybrane spoje, ktore su pripoje k EC/SC z Prahy, alebo sa na NM nezmestia by isli na Vinohrady (fyzicky by pokracovali az na hlavnu, ale bez cestujucich)
- Vnutrostatne IC/R do Petrzalky (so zastavenim na Novom Meste)
- Vlaky z Prahy (vratane tych do Budapesti) by stali v Lamaci a na Vinohradoch (hlavnu by presli), pricom v Lamaci by boli pripoje na smer Kuty a na Vinohradoch na smery Trnava/Senec.
Reply on: Mike #160385:
Oprava.. potom 32 bude mať zmysel ... ?
V Prvom rade si myslím že počas prestavby Hl.St. nikdy nedojde k jej úplnému vylúčeniu. Pokiaľ viem stavebné povolenie ešte nemajú, súčasť dokumentácie pre stavebné povolenie (alebo realizačného projektu) bude aj organizácia počas rekonštrukcie a z tej série organizácií ktoré to budú pripomienkovať je pravdepodobné, že niekto (možno už samotné ŽSR/ZSSK) bude mať požiadavku že počas rekonštrukcie vždy nechať Hl.St aspoň čiastočne funkčnú (hoci aj iba kvôli R/EC po trase Budapešť..Štúrovo..Ba..Kúty..Praha). A teda asi aj MHD tam vždy nejaká bude musieť byť. Možno nie tbusy a možno autobusy pôjdu po trase.. Karpatská (Jelenia?)- Jaskový Rad - Žabotova.. (a v tuneli na Žabotovej sa vyfrézuje vozovk keby bolo treba... ☺ 32 by išla z Kramárov na Jaskovú Rad a Žabotovu..

Re #160378 no.ev.di:
- Ani na Rajskej nie je sociálka nikde... Záchod tam môže byť v okolí vo veľa podnikoch, ale vždy je iba pre zákazníkov podniku. To by DPB musel uzavrieť sa daným podnikom zmluvu.. nehovoriac o tom že štandard sociálky je napr. aj mikrovlnka..
- 205 a 212 nechaj ako sú dnes
- Počas rekonštrukcie určite nikto nebude stavať žiadnu trolejovú spojku na SAV, to je vloženie minj. dvoch/4 výhybiek a stavba ďalších trolejových krížov.. niečo iné je uvažovať s tým keď bude hl. st. už hotová
- ale v tom čase už môže byť hotová stavba odsúhlasená z Eurofondov a to trolejbusová trať Pražská - Hroboňova,
preto by mohla napr. 210 premáv až z Nív cez Račko Pražskú Hroboňovu do voz. Hroboňova (a tak nahradí časť 41), 201 potom na NoÚ (alebo naopak..)
- 32 je tolerovaná popri tbusoch na Kramároch iba preto, že spája DD a K.Ves s hl. stanicou, intráky na Družbe s Hl.Stanicou, ZOO s Hl. Stanicou a nemocnicu na Kramároch s Hl. Stanicou.. pokiaľ Hl. Stanica nebude slúžiť svojmu účelu (nebude fungovať vôbec) potom šľ bude mať zmysel už iba pre spojenie DD a K.Vsi s nemocnicou Kramáre a s lokalitou Petrónka, preto by mohla byť presmerovaná povedzme z Limbovej na NÚSCH..
- spájať 32 s akoukoľvek inou linkou je blbosť kvôli rozličným intervalom, dodržiavaniu grafikonu počas špičky (zápchy) a prerpavným prúdom (či by niekto išiel z jednej "vetvy" linky na druhú..)
- konkrétne pri spojení s 53 nesedí ani interval (12/20/12//30 vs. 12/30/15//20), 53 ráno mešká do mesta od 3 do 13 min. 32 niekedy aj viac takže tie meškania by potom boli po celej dlhej trase a navyše takáto linka by mala veeľmi dlhý súbeh s 204 a ďalej dlhé súbehy aj so 63, či Tebou navrhovanou 210.
Túto kravinu pripisujem na vrub neskorej nočnej hodine.
- 34 a 84 by teoreticky mohli byť, lebo sedí interval a obe sú stavané na preklad s 83 a dĺžka trasy by bola asi podobná ako u 83, avšak 34 má zmysel aj kvôli Račku a Mýtnej... (školy, poliklinika...)
- z ostatných liniek (61,74,93, príp. 41) by teda niečo išlo v prípade úplnej uzávierky Hl.ST na Prokopa Veľkého, alebo už sa môžme baviť či iba po Račianske, Trnavské Mýto alebo na Vazovovu, Kollárko či kam...
Aj keď v tom prípade bude nutné riešiť aj novú dopravu na ŽST Nové Mesto a tu by mohol byť vhodný adept napr. 74...
Reply on: AAA #160377:
Z VW jazdia nákladné vlaky najmä na západ. Navyše vôbec netuším, načo riešite nákladné vlaky keď sa bude prerábať staničná budova a predstaničný priestor. Však koľajisko sa meniť nebude.
A tiež je úplne zbytočné špekulovať, aké linky kam presmerovať, keď ešte dnes nik nevie, kde budú vlaky končiť. Na to, že by všetko končilo na ŽST Nové Mesto môžete rovno zabudnúť, tá stanica na to nemá kapacitu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.