Reply on: 810zssk #160334:
Lebo Dlhe diely vedenieADD NAVRHY
Neviem v akom uzemi bude prerabana zona HLAVNA STANICA a ake budu pristupove zastavky na vlakove nastupistia - no predpokladam SOKOLSKA a SAV/Predstanicne nam. budu dostupne
Tiez som robil navrh asi pred polrokom
eliny ( bez zmeny 1,4,5,7,9,11,12,14,17 , zrus 8 a 13 )
L3 ( spojenie 3 a 8 cez Vazovovu )
L2 ( spojenie 2 a 13 - ZP- Obchodna - Safarikovo nam. )
nahradna X2 abusova v useku HS - Stefanovicova - Vazovova ( prestup na eliny na vsetky radialy )
32 Dlhe diely - Predstanicne - Stefanovicova - Vazovova ( alebo ju z predstanicneho predlzit k AS )
41 Safranova - Kolarko
61 Letisko - ....Sancova - Hrobonova
74 Vlcie hrdlo - Trnavske myto ( rovnako ako L53 )
93 na Hrobonku
84 kvoli nedostatku miesta na Hrobonke predlzena trebars cez ulicu PRI SUCHOM MLYNE
201 predlzena tiez k NOU ako pise TOMJ
209,210 zrusene
roman2
1)Akosi si neviem predstaviť ako by sa otáčala kĺbová 201ka pri NOU ? Už teraz je tam tesno pri otáčaní L209 a L22.To jedine že by sa vypravovali na ňu "kraťasy"ale to by podľa mňa nebol príliš šťastný krok.V úseku Gagarinova-Račko je ráno plná až až a po obede detto smerom na DH.Ja by som jej dal konečnú dal k NUSCH a L206 by som potiahol buď k Vojenskej nemocnici alebo na Valašskú.
2)L96 by mohla ísť od Galvaniho rovno smerom k vozovni Jurajov dvor a tam odbočiť do ľava na Vajnorskú.Ďalej by pri Lake Side Parku odbočila na Tomášikovu na ŽST NM (zastávka ako terajšie L50 a 196) a pri starej Ikei by sa napojila na svoju trasu.Tou obsluhou ŽST NM by som zrušil linku 196.
Add nočáky: jediné mínus,ktoré vidím sú tie brutálne dlhé N53 a N95 inak je to o.k