Reply on: Martin Fundárek #160280:
Neviem, kto koncipoval text zmluvy, ale fakt je rozdiel v definícii štandardu, kde časová odchýlka pre odchod z východzej zastávky je 0 min (0 - 59 s), čiže ani o jednu sekundu skôr. Neprijateľná situácia pre odchod z východzej zastávky je, keď je odchod z východzej zastávky skôr s odchýlkou väčšou ako 60 sekúnd. Už som na to upozorňoval, jedna minúta mi tam stále chýba. A tá jedna minúta chýba aj pri odchodoch zo zastávok na trase, či už zmeškaných alebo predčasných (v porovnaní definície štandardu s neprijateľnou situáciou).A keď sa pozerám na ďalší text zmluvy, povolená nevýprava je 2% z celkového počtu vypravovaných vozidiel. To sa mi zdá veľmi veľa!
Ale aj system od FS Software (napr. dpb.sk) mi pride uzivatelsky prijatelnejsi. Cim nezpochybnujem kvality INPROPu pri medzimestskej doprave.
Vladimír
Je pravda, že cp.sk zobrazuje vývesky trocha inak ako iMHD, nakoľko jednotlivé typy dní zobrazuje len keď sú aktuálne (napríklad prázdninový stĺpec zobrazí len v tom týždni, kedy skutočne prázdniny sú). Ale inak ho považujem za plne použiteľný systém a najmä v poslednej dobe prešiel viacerými dobrými zmenami, nielen v grafike.