Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #159533:
good idea ? keby sa t-bus trať budovala presne podľa starej trasy L33 mohlo byť po probléme. Len dakto si vymyslel ako argument, že otočku netreba lebo sa bude trať predlžovať za krátko a napájať na zvyšok siete. Keby sa čakalo na predĺženie trate tak dnes už sú 25Tr asi všetky mimo provoz, čo by sa im zničil motor vďaka čakaniu na napojenie na sieť. Tak či tak by bolo obratisko treba lebo v takej frekvencii posielať t-busy z DD do mesta by nemalo zmysel.
Reply on: TeBeCe #159534:
je niekde aj rozpísané na čo sa koľko minulo? Ďurkovského zázračné hospodárenie ?
Reply on: no.ev.di. #159532:
Osobne by som to riesil tak, ze by som vybudoval prestupny terminal na zastavke Jurigovo namestie kde by trolejbusy stali na zastavke elektriciek smer mesto (robili by taky okruh ako L33 pred zavedenim t-busov).. zda sa mi to omnoho jednoduhsie ako robenie prestupneho terminalu na Molecke... v tomto pripade by totiz stacilo umoznit trolejbusom jazdit po kusku elektrickovej trate a spravit odbocku z cesty na trat a za zastavkou naspat... naklady by to podla mna boli dost male...
Reply on: intony #159531:
Pripadá mi ale dosť nespravodlivé to, že v riešení problematiky prestupov sa omieľa v 75% diskusiách o prestupných termináloch furt Riviéra. Ak je to prestupom 32/33+eliny na Molecke, tak na to im kašlem. Je tam taká frekvencia spojov, že ak nestihne dakto jednu L33, tak o chvíľu ide 32 alebo 133 alebo zas 33, a opačne z DD na elinu argument:"nestíham svoju električku" sa dá veľmi ľahko vyriešiť redukciou počtu liniek a bude každý stíhať keď tade pôjdu 3-4 linky. Čo majú hovoriť ľudia čo denne prestupujú na AS a idú zo zastávky L50 (smer OD Slimák) na nástupište busov pri AS, kde chodci nemajú ani podchod a ani semafory? Ono je viac miest kde sa prestupuje, ktoré sú v horšom stave ako Molecova. Hentam majú ľudia prejsť cez 1-2 semafory a už sú posraní, čakajú snáď teleport, či čo? Neviem fakt čo tam chcete riešiť a ako, či umožniť pojazdovanie zastávky Molecova pre električky aj autobusmi/trolejbusmi? Nestačilo by riešiť to tak, žeby vodiči na Molecke dostali pokyn vyčkať vždy 1-2min na cestujúcich pri ceste na Kuklovskú?
Reply on: no.ev.di. #159530:
Pokial sa vybuduje terminal na Riviere a 70 bude stat pri Novom moste s elinami na hrane, ja som predsa za vsetkymi desiatimi.
Mne sa totiz zda, ze, nemale percento ludi, ktore cestuje 133, cestuje prave do oblasti Niv alebo Petrzky, teda tam, kde nechodi elina a museli by dvojnasobne znacne nepoholdne prestupovat. Tym jasne, ze nechcem povedat, ze zle sa prestupuje len Dlhodielcanom; zjednodusovat prestupy by sa mali v celom meste.
Reply on: intony #159521:
neviem prečo sa tu rieši nejaká L133?! Namiesto riešenia s čím ju spojiť a či ju nechať premávať aj počas sedla či víkendov by som to uzavrel riešením takýmto : kúpiť nové t-busy pre hustejší interval na L33 a zaviesť premávku L17 aj počas poobednej špičky. V dlhšom časovom horizonte vybudovať električkovú trať k ASMN s predlžením do Prievozu a Vrakune a po Karadžičovej s napojením na existujúcu trať na Krížnej.
Reply on: ................ #159508:
ja by som prv prešiel k zmene na 8//15 interval s menším počtom liniek a potom keď už budú aj nové eliny a ľudia si zvyknúť na prestupný systém aj medzi električkovými linkami, tak zaviesť 4//7-8 s ešte menším počtom liniek. Ibaže neviem teraz či by nebolo lepšie namiesto trate cez Mostovú a Jesenského vybudovať koľaj pre smer Šafko - nábrežie na Vajanského nábrežie, keďže Jesenského sa pri každej blbej akcií uzatvára a električky musia chodiť cez tunel. ?
Reply on: ................ #159491:
aj ja by som mal jednu pripomienku : Čo takto využiť pre cestovanie do Auparku ráno poloprázdne spoje liniek 80,83,84,93 a 94, ktoré idú z mesta do Petržalky?! Najprv nech ľudia využívajú tie spoje, ktoré tadiaľ prechádzajú a potom tam zavádzať niečo gratis mimo otváracej doby! Aupark vôbec ako taký je maximálne debilne umiestnený, lebo zo zastávky smerom z mesta to je ešte kus pešo, navyše tam ani poriadne chodník nie je, treba ísť cez parkovisko. Mala sa radšej rovno postaviť Eurovea, ktorá má oveľa lepšiu dostupnosť a územie medzi Starým a Novým mostom malo zostať ako oddychovou zónou so zeleňou. V takom prípade by ani nebolo treba ťahať L50 do Petržky zbytočne ale rovno by riešila Euroveu zo zast. Malá Scéna.
Reply on: Marek1978 #159526:
Dakujem za Trolleybusa. ?
Reply on: 44 #159525:
nieco sa do nich montuje.
Ale Trolleybus sa pyta, preco uz nejazdia?
Reply on: Viliam22 #159523:
trochu to maju popletene, bolo to o hodinu skor, islo o voz 1837, autobus bol v obkluceni policie kratko pred 17.30 na kooperativnom namesti.
Reply on: Trolleybus #159520:
Do Vrakune a Podunajských Biskupíc.
Reply on: Petto #159495:
Žiadne prečíslovanie by sa nekonalo a úsek Dlhé diely - Nový most by bol naďalej bez obsluhy ex133 počas sedla a víkendov. Čiže linka 70 v intervale 10/15/12//20, pričom pre úsek Nový most - Dlhé diely by platil 10/--/12//--

Re #159497 MatejBA: Za tie peniaze radšej presadiť terminál na Riviére a elinu na Nivy, neskôr na Dolné hony
Reply on: JamaVOku #159519:
Ale prečo nejazdia a akú trasu má tá 3. linka ktorú mal DPB do tohto zariadenia zaviesť?
Reply on: Trolleybus #159518:
Istý čas jazdili...
Dobrý deň, nedá mi aby som sa nespýtal na tie nové Citelisy pre zdravotne znevýhodnených, ktoré mali jazdiť na školských spojoch do DSS Gaudeámus. Hoci tam bola začiatkomm decembra prezentácia týcto vozidiel, ešte stále tam jazdia staré vozy. Pýtam sa prečo.
Reply on: Joyki #159514:
viac menej sa cakalo na rekonstrukciu/prestavbu predstanicneho namestia a hlavnej stanice, kedze sa konecne sa mala presuvat a najma cast mala ist do podzemia ..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.