Ja Etienna nepoznám. nie som ani v klube, tak mi prosím vysvetlite o čo ide.
m@rtin: Ono vieš mesto a VÚC (alebo župa, ako to bude) sú dve hlavy na jednom krku, čo sa Bratislavy týka. No a v tej druhej hlave (VUC) si asi spravil svoje lobbing. Vieš Siemens dokáže byť veľmo presvedčiví, hlavne v Bratislave. Siemens spomínam preto, že kto iný by dodával technológiu ak by sa stavalo metro. Tu už dostal toľko zakázok, že je to do očí bijúce. Uvidíme ako to celé dopadne. Ale aj tak by som rád videl to číslo v rozpočte na budúci rok na to metro. Zrejme pôjde zase len o milióny na projekty. Potom stretnutí na magistáte som úplne kapituloval a mám pocit, že ak by vláda dala záruku na úver od EIB tak nech sa stavá aj metro. Občania ktorý sa nevyznajú budú spokojný a basta. Už vôbec pomyslenie, že na trati pre 160km/hod bude jazdiť elina či metro 80km/hod, je pípovina, ale pár hláv si tvrdí stále svoje. Nakopal by som celú župu do prdele. Veď keď si človek z Trnavy bude vyberať medzi vlakom (160) a metrom (80) tak pôjde tým vlakom. Podľa mňa by sa to dalo jednoduchšie spraviť a výkony by robila železničná spoločnosť. Asi vieš na aké riešenie myslím.
13sk: takže neexistuje niečo také ako v Prešove, že stačí stáť a ty musíš zastaviť.
Čo Prešovačania, nepotrhalo vám vrchné vedenia? Veď Tornádo sa vám tam prehnalo. Má DP nejaké škody?
Já myslel, že návrh na stavbu metra po zvolení nového primátora už Bratislavu přešel? Proč proboha nepostaví na Petžalku tramvaje? Už mohly být desetkrát a za ušetřené peníze, které se vyhodily za projekty mohlo být spoustu nových tolejbusů nebo autobusů.
na zastavke na znamenie musis mavat rukami.Lebo vacsina vodicov ako napr.1301,4942,...ludi postavajucich na zast.na zn len tak,.ignoruju.Ja zastavim,lebo mam cas a hlavne radio vo voze-to je zaklad.Ale je vynimka.Napr. pre linku 506:pri jazde na jasovsku povinne zastavujeme aj bez mavania na sav,mierku,zochovej.
Ale ved samozrejme, robim si srandu. Ja si tiez mozno jedneho dna spravim opravnenie na trolejbus alebo elektricku a po sluzbe na internom oddeleni este pojdem vozit ludi, lebo by ma to bavilo
Re #15909 NN: Turbo nie je Etienne. Nekecaj do toho, o com nemas sajnu.
Dottore:
1. Mudr Hrubiško robí lekára ale o MHD sa zaujíma už dlhú dobu a je to jeho koníček.
2. S pánom Rafajom som bol na komisii v primaciílnom paláci pre pozvanú odbornú i laickú verejnosť o nosnom systéme Bratislavy. Tam sme sním hodili reč. bolo to 30.4 o 9:00
Papyr: Ak niekoho práca nebaví, tak je jedno koľko študoval, mal by ísť robiť čo ho baví a život je zmena
Ľudia ako je to so zastávkami na znamenie. Stačí stáť na viditeľnom mieste alebo musím aj zakývať?
re #15905 marin malak> islo o 1128. Ad nove busy> ak das dotaciu cca 60melonov, tak bude aj par novych busov... A nabuduce, ked budes mat daco na beusakov daj to do Dispecerskeho fora.
vodic autobusu na linke 91 o 20:38 v karose po generalnej oprave nie na zemny plyn s orandzovymi
pruhmy so hnedymi sedadlami.mi nezastavil na zastavke kolma stalo sa to uz pred dlhsou dobou.
a bolo by uz nacase kupit nejake pekne busy.chlapec
ktory ma rad autobusi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J
m@rtin: Ono vieš mesto a VÚC (alebo župa, ako to bude) sú dve hlavy na jednom krku, čo sa Bratislavy týka. No a v tej druhej hlave (VUC) si asi spravil svoje lobbing. Vieš Siemens dokáže byť veľmo presvedčiví, hlavne v Bratislave. Siemens spomínam preto, že kto iný by dodával technológiu ak by sa stavalo metro. Tu už dostal toľko zakázok, že je to do očí bijúce. Uvidíme ako to celé dopadne.
13sk: takže neexistuje niečo také ako v Prešove, že stačí stáť a ty musíš zastaviť.
Čo Prešovačania, nepotrhalo vám vrchné vedenia? Veď Tornádo sa vám tam prehnalo.