Reply on: Petto #158285:
Ja som jednoznačne "za" ? Neviem čo tu riešite jazvenie Bratislavy.Veď by to malo vyrásť za Petržalkou smerom na Jarovce/Rusovce/Čunovo.Lepšia lokalita asi neexistuje.Ďaleko od centra,mimo Petržalských panelákov.Jedine čo by sa muselo doriešiť je napojenie na obchvat a rožšírenie starej cesty na Jarovce/Rusovce/Čunovo.Ďalším plusom sú nové pracovné miesta od výstavby po samotné užívanie komplexu.Má tam byť všetko čo Bratislave chýba.Čo sa týka PKO.Pamiatka nepamiatka zbúrať tú socialistickú prehnitú rozapadávajúcu sa opachu ? Podobne to "famózne" premostenie na Slovenskej národnej galérii.Zbytočne to kazí dojem z nábrežia.Celé to dosr_li.
Peon
Re #158295 Petto: Netáraj! Náhodou ti uverí. ? Pokiaľ viem, potreboval by licenciu od Bratislavského samosprávneho kraja (BSK), ktorú by určite nedostal, keďže BSK má podpísanú dlhodobú zmluvu na prímestskú dopravu so Slovak Lines. A okrem toho, taká linka už existuje #158303 .
Ale ako je to napr. so SAD Trnava na území BSK? Príklad: linka Bratislava - Budmerice - Trnava. Na území BSK prepláca preukázateľnú stratu dopravcovi BSK? Som tu kedysi čítal, že áno. Nie je to moc zložité?
Ale do počtu spojov a ich časových polôh má čo povedať aj BSK alebo to len Trnavský samosprávny kraj môže? V CP tej linky nevidím žiadne také spoje, ktoré by išli iba v rámci jedného kraja.