Reply on: 810zssk #157619:
vidíš teda, že pre EÚ nemá zmysel aby na našu trať dali prioritne peniaze, keďže tu končí jedna vetva z Viedne a potom podľa plánu na strane 61 sem má ísť cez ZA do BA koridor z Poľska, ibaže je v tom pláne zakreslená trať cez Břeclav a ďalej cez ČR do PL ako alternatíva, kde je trať v ČR vykreslená už ako pripravená. Na strane 55 neviem či tá trať je trať cez Gyor alebo naša trať 130 ale keďže na mape to ide popod Dunaj, tak asi je to na Maďarskej strane a do BA to nejde. Takže celkovo okrem trate 120 a 126 sme dosť mimo hry a spoliehať sa na riešenie dopravy v BA skrz charitu EÚ (ktorá onedlho nebude mať žiadne peniaze ak sa o pomoc prihlási Španielsko, Portugalsko aj Taliansko po Írsku a kto vie ešte kto všetko sa prihlási + schopnosť Grécka splácať dlhy) je pri najmenšom (požijem obľúbený výraz pani Magdy) ukrižovanie dopravy v Bratislave.
MiroBA
K Südbahnhof sa možem vyjadriť lebo do Viedne chodím často.
Momentálne situácia je taká že je postavené provizórium z unimobuniek cca 100metrov pred pôvodnou budovou stanice.
Musím podotknúť, hoci je to provizórium je to lepšie a čistejšie než naša Hlavná Stanica.
Ale k stavbe. Pôvodná stanica je už komplet preč a na jej mieste je holá pláň. Čo však už od Marca sledujem veľmi pokroky nebadať. Ani cez precovné dni sa tam extra nepracuje - aspoň ja som nepostrehol.
Moja domienka je taká, že zrejme Kríza sa nevyhla ani Rakúsku a moc do toho peniaze dávať sa im "Nechce". Musím zistiť podrobnosti, čo je vo veci.
Zrejme si zobrali priveľké sústo, pretože súčasne rovnako sa teraz prerába aj Westbahnhof - ten je už skoro hotový a zrejme má aj prednosť pretože pre Rakúsko má vačší význam.