Reply on: 810zssk #157619:
vidíš teda, že pre EÚ nemá zmysel aby na našu trať dali prioritne peniaze, keďže tu končí jedna vetva z Viedne a potom podľa plánu na strane 61 sem má ísť cez ZA do BA koridor z Poľska, ibaže je v tom pláne zakreslená trať cez Břeclav a ďalej cez ČR do PL ako alternatíva, kde je trať v ČR vykreslená už ako pripravená. Na strane 55 neviem či tá trať je trať cez Gyor alebo naša trať 130 ale keďže na mape to ide popod Dunaj, tak asi je to na Maďarskej strane a do BA to nejde. Takže celkovo okrem trate 120 a 126 sme dosť mimo hry a spoliehať sa na riešenie dopravy v BA skrz charitu EÚ (ktorá onedlho nebude mať žiadne peniaze ak sa o pomoc prihlási Španielsko, Portugalsko aj Taliansko po Írsku a kto vie ešte kto všetko sa prihlási + schopnosť Grécka splácať dlhy) je pri najmenšom (požijem obľúbený výraz pani Magdy) ukrižovanie dopravy v Bratislave.
peter007
Neviem ako je to s tým intervalom, to je pravda.
Neviem ako si prišiel na tých 5 ľudí, ja si myslím, že keby taký vlak jazdil, tak po čase keď by sa dostal do povedomia by bol zaplnený minimálne na sedadlá. Ostatne aj keď som išiel z Rajky do Ba 801 odchádzalo nás z Rajky celkom sedem. Ale ty asi patríš k manažmentu ZSSK pre ktorý je typické vyhlasovanie takých kravín ako je nedostatočný počat cestujúcich a to aj vo vlakoch kde ľudia stoja aj na chodbičkách.
Petržalka JE pohraničnou stanicou.
Pamätám si aj osobný vlak, ktorý jazdil do Gyoru. Prvý vozeň bol obsadený zamestnancami železníc, colníkmi a pasovákmi (teraz tam už robia len 4 ľudia), ale ostatné dva vozne bývali obsadené celkom slušne. ZSSK vždy hľadá ako sa niečo nedá robiť. Napríklad Švajčiari po poklese cestujúcich naopak ešte navýšili počty vlakov, nakúpili nové vlaky a vozne a cestujúci sa im vrátili.