Reply on: MatejBA #157615:
K Südbahnhof sa možem vyjadriť lebo do Viedne chodím často.
Momentálne situácia je taká že je postavené provizórium z unimobuniek cca 100metrov pred pôvodnou budovou stanice.
Musím podotknúť, hoci je to provizórium je to lepšie a čistejšie než naša Hlavná Stanica.
Ale k stavbe. Pôvodná stanica je už komplet preč a na jej mieste je holá pláň. Čo však už od Marca sledujem veľmi pokroky nebadať. Ani cez precovné dni sa tam extra nepracuje - aspoň ja som nepostrehol.
Moja domienka je taká, že zrejme Kríza sa nevyhla ani Rakúsku a moc do toho peniaze dávať sa im "Nechce". Musím zistiť podrobnosti, čo je vo veci.
Zrejme si zobrali priveľké sústo, pretože súčasne rovnako sa teraz prerába aj Westbahnhof - ten je už skoro hotový a zrejme má aj prednosť pretože pre Rakúsko má vačší význam.
peter007
Neviem ako je to s tým intervalom, to je pravda.
Neviem ako si prišiel na tých 5 ľudí, ja si myslím, že keby taký vlak jazdil, tak po čase keď by sa dostal do povedomia by bol zaplnený minimálne na sedadlá. Ostatne aj keď som išiel z Rajky do Ba 801 odchádzalo nás z Rajky celkom sedem. Ale ty asi patríš k manažmentu ZSSK pre ktorý je typické vyhlasovanie takých kravín ako je nedostatočný počat cestujúcich a to aj vo vlakoch kde ľudia stoja aj na chodbičkách.
Petržalka JE pohraničnou stanicou.
Pamätám si aj osobný vlak, ktorý jazdil do Gyoru. Prvý vozeň bol obsadený zamestnancami železníc, colníkmi a pasovákmi (teraz tam už robia len 4 ľudia), ale ostatné dva vozne bývali obsadené celkom slušne. ZSSK vždy hľadá ako sa niečo nedá robiť. Napríklad Švajčiari po poklese cestujúcich naopak ešte navýšili počty vlakov, nakúpili nové vlaky a vozne a cestujúci sa im vrátili.