Reply on: 810zssk #157606:
o tom neviem ale prioritný je úsek cez Gyor do Budapešti. Navyše aj keby to nám schválili, tak ako dlho by im ten tunel trval myslíš keď koridor je teraz ešte len pred Trenčínom, tak domysli si koľko bude trvať taký tunel. To fakt sa nám neoplatí čakať na TEN-T ako riešenie mestskej dopravy z Petržalky.
no.ev.di.
Inak by ma zaujímalo, že prečo by vlastne EÚ mala financovať budovanie trate cez stred Petržalky keď to nie je súčasťou TEN-T? Naši to môžu dať do návrhu a plánov, ibaže čo z toho EÚ schváli, že čo z toho nám zafinancuje. Ďalšia vec je, že to celé vyzerá nejak divne, keď to chcú napájať z juhu na trať 132. Ani by som sa nečudoval keby začali potom presadzovať ten plán čo mi kedysi "domovník" poslal kde bola kdesi v strede Petržalky zakreslená nová Petržalská stanica. Povedal by som, že v tom majú prsty aj finačné skupiny a developeri, ktorým prekáža umiestnenie Petržalskej stanice a chcú ju odpratať. Stačí sa pozrieť ako sa teraz začína Petržalská stanica obstavávať a priestor južne od nej je už tiež vyčistený, len nevieme na čo sa čaká...