Reply on: no.ev.di. #157614:
http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=133 - "Dôvodom uzavretia a zbúrania prakticky celého objektu Sudbahnhof je výstavba novej najväčšej rakúskej stanice HAUPTBAHNHOF.Práve stanica SUDBAHNHOF leží na mieste ,kde bude záhlavie novej Hauptbahnhof vrátane inžinierskej a dopravnej infraštruktúry." - je to sice rok stary clanok, ale rok som tam nebol, takze neviem ci to uz sa deje alebo stale to iba chystaju 

no.ev.di.
Inak by ma zaujímalo, že prečo by vlastne EÚ mala financovať budovanie trate cez stred Petržalky keď to nie je súčasťou TEN-T? Naši to môžu dať do návrhu a plánov, ibaže čo z toho EÚ schváli, že čo z toho nám zafinancuje. Ďalšia vec je, že to celé vyzerá nejak divne, keď to chcú napájať z juhu na trať 132. Ani by som sa nečudoval keby začali potom presadzovať ten plán čo mi kedysi "domovník" poslal kde bola kdesi v strede Petržalky zakreslená nová Petržalská stanica. Povedal by som, že v tom majú prsty aj finačné skupiny a developeri, ktorým prekáža umiestnenie Petržalskej stanice a chcú ju odpratať. Stačí sa pozrieť ako sa teraz začína Petržalská stanica obstavávať a priestor južne od nej je už tiež vyčistený, len nevieme na čo sa čaká...