Reply on: AAA #155958:
Riešenie by bolo dohodnúť sa s rakúskymi regionálnymi orgánmi, aby uvedený prepravca premával až do BA s tým, že rakúske orgány by dotovali linku po hranicu a od hranice by ju dotovala Bratislava, ako mesto (alebo skôr BSK, keďže je to rádoby prímestská doprava). Linka by mohla mať dve označenia (teoreticky).Ale každopádne mi BID do zahraničia príde ako utópia... v zmysle plnohodnotnej integrovanej dopravy určite... sú to také rozprávky pre šotoušov... (v súčasnosti a blízkej budúcnosti pri zachovaní súčasného stavu spoločnosti a najmä politiky)
ale neboj sa, sor je predsa "kvalitný" bus, ten ani horieť nebude - ten plast iba sčerná
len sa bojím, či nebude aj s tými svojimi zeed-kármi kandidovať aj do Pe zastupiteľstva...
kecho
lebo najprv 2.9. vzniklo Floriánske (pôvodne ako Vazka) pred DÚ a zrušili sa Vazky rača (3,7/17,5,11) aj ružinov/piesky (2,8,9). na exVazka-rača je teraz reálne výjazd vozidiel stavby
potom sa nejakí dôchodcoovia-aktivisti sťažovali, že im je 150 metrov strašne ďaleko, lebo denne chodia na úrad práce, tak istý Ing. Borišinec (kuk #155040 ) zariadil, aby sa po mesiaci neexistencie 4.10. obnovila Vazka (2,8,9)... toť krátka história btw. Vazovova sú pre eliny pomenované v súčasnosti už iba 3 zastávky . Obojsmerne pred strednou(?) školou a životunebezpečná pred Štátnou kasou...