Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: stevo #155083:
hlina je od zaciatku mimo, magda je taktiez mimo, takze vtacnik ma bohuzial istu vyhru .. to bude fico zase na koni, ze padla basta pravice .. ale moze si pravica za to sama vid fotka ..

http://i.sme.sk/cdata/8/55/5570428/koalic_res.JPG

okrem sulika, ktora sa v bratislave aj narodil, ale realne tu nezil vlastne nikto nema k tomuto mestu vztah a im je aj jedno poslednych 20 rokov ako sa tu hospodari .. to je najhorsie ..

tu vlastne 20 rokov vladne len chaos ..
Reply on: mrcheef #155072:

To je strašné, nameisto toho, aby sa obnovila železničná dorpava medzi Rajkou a Bratislavou my tam ideme ťahať utobus. Okrem toho by ma zaujímalo kde presne má byť v Rajke tá úžasná konečná a prečo ho nemohli ťahať až do Mošone, kde je aj lepší prestup na iné linky a aj HM TESCO.
Pri príležitosti zakúpenia električenky by som chcel vyjadriť obdiv servisným technikom, ktorí ešte majú trpezlivosť opravovať automat pri Technopole a nevyhodia ten šrot, ktorý tvrdohlavo odmieta prijímať 20-centy, rovno do zberných surovín. ? Ešte aj na Patrónke je lepší. ?
Reply on: aquila #155081:
Obavam sa, ze mas cistu pravdu a cim skor tym lepsie. Varsaryova nema paru co a ako, Hlina je tiez mimo so svojou MHD zadarmo v mestskej casti kde byvas a tak co teraz?
Reply on: luky133 #155079:
Zato však na 41 to vyzerá dobre: Celý úsek od Búdkovej po Vozovňu Hroboňova na znamenie. ?
Reply on: luky133 #155080:
mno je to fakt katastrofa, ona verejne vyhlasila, ze do petrzalky nic nepojde ..

Ten by mal byť podľa jej slov spojnicou medzi oboma stranami Dunaja, určenou predovšetkým pre motoristov, cyklistov a chodcov a bez električkovej trate.

a zvysit opravy trati je sice fajn, ale za 20 rokov sa nepostavil ani km trate .. ftacnik ju zozerie ..

pravica ozaj potrebuje kruty pad
Reply on: aquila #155074:
Tak jej hlas určite nedám. ? Tieto voľby budú naozaj zaujímavé.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8621

A zastávku Pri podchode kde nechali? ❓ Zase čakať roky na budúce prehodnocovanie zastávok? Veď tá zastávka zdržuje zbytočne a zažil som x prípadov, kedy ju vodič aj normálne ignoroval. ?
Reply on: aquila #155073:
Zaujímavé je, že vetu z linku "vasaryova-nechce-elektrickou-ukrizovat-petrzalku" som v texte nenašiel. Kde/kedy to povedala?
Reply on: aquila #155074:
No predsa v plytkom tunely podla lolovej vizie od zdruzenia domovnikov a potom popod Dunaj tunelom spolocne so zeleznicou ... ? ? ☠ ?
Reply on: aquila #155074:
Absolútny nedostatok sebakritiky, hrabať sa na post primátora. Chudinka, tuším na ňu už zaútočil Alzheimer. Bratislava je stratená.
Reply on: aquila #155073:
a este dalsie perly 😉

"Myslím si, že o metre by sme mali prestať uvažovať," dodala. Poznamenala, že zrýchliť by sa mala mestská hromadná doprava. Navrhla napríklad opravu električkových tratí či odľahčenie dopravy na najvyťaženejších mostoch výstavbou šiesteho bratislavského mosta. Pomôcť by vraj mohlo aj dokončenie rekonštrukcie Starého mosta, ktorý by mal po svojej obnove slúžiť nielen chodcom, ale aj autám či autobusom. "Ja si myslím, že by po Starom moste nemala premávať električka," dodala.

- koniec snom o metre je fajn, ale kadial chce viest elektricku ked nie po starom moste ?
tak pravica je v prdeli ako lansky sneh .. to co za kandidata postavili ?!?

"Nie som si istá električkou," povedala Vášáryová.

bravo ftacnik, nemas uz problem vyhrat ..

http://spravy.pravda.sk/vasaryova-nechce-elektrickou-ukrizovat-petrzalku-f8k-/sk_regiony.asp?c=A100929_110951_sk_regiony_p12
Reply on: Peon #155055:
Navrh noveho GVD najdes tu:

http://uloz.to/5932318/Konecny_navrh_GVD_2011_ZSR.zip

Podla navrhu uz nebude ziadna osobna doprava Petrzalka-Rajka.
Reply on: Peter023 #155064:
Terazky ste akú rečú hovorili, Kefalín?
Reply on: Martin #155068:
technický problém nie, ale je to problém pre magoriát a fízlov zasraných, lebo by bola obmedzená IAD a to im vadí, keďže si tam každý vyváža riť na aute ? takže so zastávkou Kamenné nám. pri Manderláku, je ten istý ak nie ešte väčší problém ako s Vazovovou.
Reply on: Peter023 #155064:
V tomto s tebou suhlasím. Osobne si myslím, že keď sa prerábalo Kamenné námestie tak kľudne mohli dať zastávku niekde pri Manderláku za križovatku. Asi by to nebol moc technický problém, nieviem, som len lajk ale myslím si to.
Reply on: kecho #155063:
Nevybudovanie prestupu "Vazovova" aj na druhej strane má na starosti ODP, OD a ako ináč, policajti, ale aj mestskí poslanci, Cílek atď.. len toľko, že výkres aj projekty so všetkými potrebnými úpravami sú na ODP nachystané už pár rokov, lenže 1.) vtedy im to neschválili 2.) "mesto na to nemá peniaze" (oddelenia si nemôžu operatívne určovať počas roka kedy na čo potrebujú koľko peňazí; to je širší problém, môžem dať do mailu keď tak...)
presunutie prístreškov DPB (v tomto prípade JCD)by teoreticky malo byť v réžií DPB, možno magistrátne OCH.. a niáč o umiestnení prísteškov JCD ako takých rozhoduje tiež práve referát MHD OD, lenže tam je uzavretá dlhoročná zmluva s JCD a tam sú také symbolické počty ročne, tuším cca 25 a z nich sa veľa vyčerpá na novovzniknuté/zrekonštruované zastávky pri nákupných centrách napr. (lebo vtedy stavbu hradia tieto reťazce a nie mesto/dpb).. a o "zvyšné" sa často "pobijú" rôzne mestské časti a poslanci v nich...(ako pikoška prísteršok pre 75 a 156 na zast. "Hubeného" na Peknej ceste smer Kadnárova/Slanec, teda keď tam bol osadený tak vtedy tam jazdila iba tá 75 :-))..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.