na tej linke je bordel odkedy zacala premavat a ani jeden zo styroch dopravcov jej uroven vyrazne nepozdvihol. napr. na zochovej este stale visi neplatny CP predchadzajuceho dopravcu....
"2, 3 a 8 sú ukončené na zastávke Vazovova, kde je možný prestup na autobus náhradnej dopravy." tak dať tam zastávku busu 94 nejde, ale dať tam zastávku busu X2 je v pohode? ? srdečne pozdravujem k*ský dopravný inšpektorát...
sory za OT, možno sa to preberá inde, ale som našiel info, že: "Mesto Košice získalo v októbri 2009 na projekt s názvom Zníženie emisií modernizáciou MHD nenávratný finančný príspevok vo výške vyše 9,109 milióna eur v rámci štrukturálnych fondov Európskej únie, Operačného programu Životné prostredie, Prioritná os č. 3 – Ochrana ovzdušia a minimalizácia nepriaznivých vplyvov zmeny klímy..... Zo strany Mesta Košice je projekt spolufinancovaný vo výške 5 % celkových oprávnených výdavkov, čo predstavuje 479.460 eur." to akože mesto BA sa takéhoto niečoho nedokáže zapojiť? ?
keď už o 160tke, celkom by ma zaujímalo, prečo na niektorých zastávkach sú označníky palace a na niektorých nie napr na nám.1.5. na strane výstup je a na nástupe nie je...
Pred výstavbou tunela Sitina stáli na zastávke "Pri Habánskom mlyne" iba linky č. 30 a 32 alebo všetky tadiaľ prechádzajúce (ako v súčasnosti)? Mne sa zdá, že len tie dve.
Prečo je na zastávke "Račianske mýto" (31, 34, 39, 59) vo vitríne aj CP linky č. 160 smer Nový Most, keď tá cestujúcich v tomto smere odtiaľ neprepravuje - teda zastavuje tam len pre výstup! Keď nikto vnútri busu nezazvoní, tak tam ani nezastaví... Nenapadlo mi to odfotiť.
Skoda, ze nie je fotodokumentacia, dobre by sa to vynimalo na blog.sme.sk.
Inak som zhnuseny asi ako vy vsetci, to je skutocne na emigraciu vsetkych slusnych ludi a ti, co zostanu, nech sa kludne vyvrazdia.
Ani to sa tu človek nedozvie, ako sa to vyvinie. Dodnes neviem napr. keď zabil pred pár rokmi opitý vodič známu a jej sestru na chodníku na konečnej na Dlhých dieloch, či mal niečo viac ako podmienku.
Marek1978