Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #154185:
Ale tiez interny limit pre vsetky trate DPB (plati aj ked v meste bola 60ka) ak nie je na danom useku ina uprava.
Reply on: 810zssk #154181:
50 km/h je limit pre všetkých účastníkov cestnej premávky v obci.
Reply on: SORBN12 #154180:


Na podzim by melo dojit jeste nestastnych 20 SORu NB18 ?, napis na Olejkarskou a mozna jich daji prave na bezdomoveckou linku 61.☺

Jizda z letiste obstarozni Karosou B741 a strpeni cestujicich se syndromem socialniho vylouceni nejsou nejlepsi vizitkou pro reprezentaci hlavniho mesta.
Reply on: S499.1023 #154170:
ale aspon dal na papier svoj nazor a dovody ktore ho k tomu nazoru priviedli. A to sa ceni. So vzdialenou minulostou sa asi neda velmi polemizovat, ale zaujimali by ma vecne protiargumenty k sucasnosti.

Re #154169 Majo: mam zafixovane, ze na madlach su tlacidla dopytu a nad dverami je znamenie (ten zeleny cudlik, co svieti). Ale mozem sa mylit.
Reply on: no.ev.di. #154172:
V KE prave teraz tu obojsmernost vyuzivaju pri vyluke (alebo vyuzivali koncom jula).
Reply on: Peto02 #154171:
Rychlost 65 km/h je rychlostny limit pre vozidlo. 50 km/h je limit trate.
Dva dotazy:
1.) Počul som že 1.1.2011 sa má spúšťať BID a ja na okolie Senca, Pezinka, Šamorína,... Dobre som počul, či len prázdne slová do vetra...

2.) Kedy na 61 nebudú jazdiť kĺbové SORky? Ja len tak, lebo včera, čo som šiel jednou Vrakosou z AVIONU tak som myslel, že na tú Bajkalskú ani neprídeme. Kĺb vydával pazvuky, ktoré sa mi nepáčili...

Ďakujem
Zaujímalo by ma, čo znamená slovo "divácia" v popise jednej fotky. Lebo ja také slovo nepoznám.
Reply on: Pe Ha #154176:
aha, no dobre, je rok 2010, otvorenie bolo roku 2005 a nie 2004, keby bolo 2004, tak by to bolo šieste výročie ty matematik ?
Reply on: Pe Ha #154176:
a ty vies co znamena slovo otvorenie, ked sa tak skeris?
Pripomeňme si piate výročie otvorenia Mostu Apollo z roku 2004. ?
Reply on: UT #154174:
Mora Hnojsejová sa nepočíta, to je obyčajný low-life buranský, ktorého roky úspešne ignorujem aj s jej prechlastanou polovičkou.
Niekoľko dní som žil v presvedčení, že posledný monológ Nory Mojsejovej nemôže nič prekonať. Intímna spoveď o problémoch s rozchodom to dokázala. Som nový človek. Ďakujem!
Reply on: Mike #154168:
inak koho mám kontaktovať keď chcem aby bol zverejnený na imhd.sk článok o návrhu električkového linkovania? Písal som na ba@imhd.sk a nič ? tu dakto napíše, podľa toho čo sú reakcie nejaký poloblud (nehovorím, že úplný, niečo tam pravdy bude) ale vec čo sa týka podstatnej zmeny v električkových linkách sem nedajú ?
Reply on: S499.1023 #154170:
podľa mňa tam nespomenul niektoré mestá kde 1000mm rozchod je a funguje. Ale stále neviem kde v skutočnosti bol problém pri KT8D5 pre Bratislavu, prečo k výrobe KT8D5 na 1000mm rozchod nikdy nedošlo ani v počte 1-2ks ako skúšobná séria?!
Vzhľadom na to, že v KE takmer žiadne využitie obojsmernosť KT8D5 nemá, bolo možné ich vyrábať iba ako jednosmerné, t.j. s jedným stanovišťom a dvermi iba na jednej strane?
Reply on: S499.1023 #154098:
No, trosku som popatral v historii a zistil si par informacii. Do MHD ako takej sa velmi nevyznam, som obycajny obcan, ktory uz len obcas cestuje MHD.
Vobec som nevedel ze vodici elektriciek maju nejaky interny predpis na 50 km/h, kedze kedysi bola v meste 60tka a elektricky maju vo voznoch nalepene nalepky s maximalnou rychlostou 65 alebo 60km/h.
O tom internom predpise som sa dozvedel az teraz ked som patral historiu tohto fora, kde som raz videl diskusiu o tom, ako niekto siel elektrickou az 109 km/h a ze Tunel niekdo dal pocas premavky aj za 45s.

Citacia z 10.1.2008 Hrdy_DlhoDielcan: "Rekord rekordov, ktory som zaznamenal, je 45 sekund. Tento rekord sa zatial nepodarilo prekonat ziadnej elektricke uz vyse dvoch rokov. Momentalne "robia" elekticky tunel v priemere za 1 minutu a 35 sekund. Milovnikom rychlej jazdy odporucam elektricku s ciselnym oznacenim 7954. Ak nejaka elektricka prekona "moj" rekord tunela, dajte mi pls vediet, som vam pristupny na ICQ : 317 826 567."

Na to mu fobust odpisal ze predpis D1/1 určuje max. rýchlosť 50 km/h. Obycajny obcan vsak o internych predpisoch velmi nevie a tak sa cuduje ze preco ked ma elektricka nalepku max 65km/h tak ide len 50 ked kedysi isla mozno aj rychlejsie... Z toho mi teda vyplyva ze musim s tebou suhlasit a priemerná rychlost v tuneli 41 km/h je dobry vysledok.
Reply on: no.ev.di. #154164:
Zmeska nezmyslov, vedená jediným cieľom - adorácia "normálneho" rozchodu.
Reply on: Kami #154163:
Áno, ale u Ikarusov 260 a 280. 435 majú tlačidlá na madlách rovnako ako v BA.
Reply on: no.ev.di. #154164:
Sorry to osekalo príspevok.. citujem Z racionálneho pohľadu sa dá pochopiť i rozhodnutie vedenia DPB a.s. o nevypísaní verejnej súťaže na dodávku nových električiek v tomto období.* Je v podstate jasné aký BY BOL výsledok súťaže. Zo strany tradičných českých výrobcov BY BOL ponúknutý model z rady Vário LF a Škoda 06T. Voči projektu LF
SA DAJÚ OČAKÁVAŤ výhrady zo strany magistrátu s ohľadom na nemožnosť pokračovania projektu vo verzii LF+ pre úzky rozchod (už raz vysúťažili jedno z posledných vyrobených vozidiel – trolejbus 21Tr) a voči 06T výhrady zo strany prevádzkovateľa. Účasť renomovaných zahraničných výrobcov JE PRAVDEPODOBNE limitovaný počtom objednaných vozidiel, táto skutočnosť BOLA ZREJME overená predbežným rokovaním s výrobcami."
* faktor brutálneho prepadu príjmov mesta sa autorovi hodí ignorovať...
Teda z tých slov to vyzerá na domniekny a dohady autora.. Ja tiež môžem vysloviť rovnaký názor, že vzhľadom na aktuálnu (po)dobu trhového hospodárstva sa už uskutočnili rokovania medzi DPB a svetovými výrobcami električiek, vrátane tých českých a tiež predpokladám, že všetci deklarovali ochotu a pripravenosť vyrobiť ich model aj na 1000 m.. a rovnako sa domnievam, že niektorí z nich boli ochotní svoj typ aj ponúknuť na skúšku..

Ja ale z článku čítam medzi riadkami že s údržbou našich tratí je to naozaj až také zlé.. ale kompetentní ľudia si rovnako (ne)urobia svoju prácu bez ohľadu na rozchod...
Reply on: no.ev.di. #154164:
Citujem:
"Z racionálneho pohľadu sa dá pochopiť i rozhodnutie vedenia DPB a.s. o nevypísaní verejnej súťaže na dodávku nových električiek v tomto období*. Je v podstate jasné aký >>BY BOL>BY BOL>SA DAJÚ OČAKÁVAŤ>JE PRAVDEPODOBNE>BOLA ZREJME

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.