Reply on: Mikimaus #153328:
ozaj, teraz som si všimol, že tam je napísane "tram", ale je to dosť dlhé, možno aj na viac ako 2 kĺbové vozy.takže tam teraz stačí už iba hodiť tabuľu a jcd-kryt z vazovovej? odkedy? 2.9.? potom by aj z 94 mohli spraviť okružnú linku s priebežnou konečnou pred školou a namiesto terajšej nástupnej zastávky 94 by dali ako prvú po konečnej tú pred DÚ spoločne s elinami

k tomu odťahovaniu - by ma zaujímalo to, že jeden voz tam postáva s odbitým zrkadlom a ebz stierača už minimálne pol roka. ak by zmenili značenie a dali preč tú tabuľu "parkovanie na polochodníku", môžu ho legálne odtiahnuť?
Majo
1) Brno má ale trate, kde vozidlá s neotočnými podvozkami nejazdili a teraz jazdia.
1a) To, samozrejme, nepopieram.
1b) V tých mestách asi nemajú údržbu tratí bratislavského typu (s minimálnou nádejou na zlepšenie).
2) Ale nie sú ani konvenčne otočné alebo ako to nazvať. Každopádne preto, že tam nie sú podvozky combinoidného typu, som Avenio uviedol ako príklad vhodného vozidla.
Re #153322 S499.1023: Mne osobne sa tá budova Tatra banky tiež nepáči.
Re #153325 TeBeCe: Presne to potrebujeme, keď máme toľko klbákov nazvyš. ? Ešte ani 10,5-metrové SORy nie sú všetky dodané (má ich byť tuším 60 podľa zmluvy) a už ďalšiu nepotrebnú blbosť objednali. Mám také tušenie, že to budú tie NB12 určené pôvodne pre Prahu. V ostatnom čase mám pri každom kroku DPB pocit, že väčšia sprostosť sa už nedá spraviť, ale DPB ma vždy presvedčí, že sa dá.
Re #153327 Peter023: Šotopríspevok dňa. ?