Reply on: Majo #153329:
1) Ak im tých pár Anišalín a Poršetier VÝZNAMNE zvýšilo opotrebovanie koľajníc, tak to je proste tým, že Šalingraďania jazdia ako prasce a nie pevnými podvozkami.
1b) Takže do nekonečna bude BA kupovať T3 x-tej modifikácie "lebo údržba"?
2) Hovorí sa tomu dynamicky otočné. Mimochodom, Avenio má z Combina práve podvozky ? . Ono to, že sú z Combina neznamená, že nemožu byť otočné.
Tatra banka: A vieš, že som nič iné nečakal ? ?
S499.1023
1) Brno može hodnotiť akurát tak dojmy, keďže nemá trate, kde by prevádzkovalo len vozidlá jednej alebo druhej koncepcie.
1a) Podstatne vačšiu úlohu, než neotočnosť podvozkov tam zohrávajú nápravové tlaky.
1b) Čo vyslovene pozitívne skúsenosti z miest, kde sú ešte podstatne horšie podmienky, čo sa smerovnia oblúkov týka, ako v Bratislave?
2) Avenio (Combino Supra) nie je vozidlo s neotočnými podvozkami.