Reply on: MatejBA #152854:
jj, ale pôsobia dosť lacno. Na podnik, ktorý chce kráčať s trendami v doprave a DP na západe Európy, je to nelogický krok. Keď sa chceme priblížiť tej úrovni, tak sa treba aj po vačku buchnúť, čo sa nestalo, ak nerátam smiešných 40ks Capacity, z toho 25 je podpísaných a došlo len 10, čo je na druhej strane investícia do kvality ale predražená, keď na západe tento typ vozidla nepremáva a vysoké nároky na komfort, kvalitu a design spĺňajú aj obyčajné Citará, MAN-y a Solarisy. Dúfam, že Tedom zaberie, nakoľko to je pekný kúsok (podobný Solarisu) a predbehne SOR
Cize nekvalitne nie su, iba low cost.
no.ev.di.
4ba9fd0d2011a03c&t=h&z=14
tu bol navrhnutý úsek Brnianska - Lamačská na estakáde aby prekonal križovatku Patrónka a tiež Červený most x Lamačská cesta. Zaujímavé je aj to, že trať nejde na Harmincovu ale južnejšie popri futbalovom štadióne. Zaujímavé je, až pomerne riedko má navrhnuté zastávky. Tiež som našiel v diskusii návrh trate Hl.st. - Štefanovičova - vjazd pod zem - podzemná zastávka Americké nám. - aut.st. - Košická - výjazd na povrch - pokračovanie po ul. Mlynské nivy a po Bajkalskej cez Vlčie hrdlo a Kazanskú na Dolné hony, s návrhom P+R na Slovnaftskej. Nedávno tu však bol prezentovaný názor, že do danej lokality električku netreba, keď tam je nápor väčšinou v špičke a mimo nej to zvládajú sóla, aj keď by trať riešila dopravu nielen pre Vlčie hrdlo, P.Biskupice a Vrakuňu ale aj pre ľudí dochádzajúcich zo smeru Šamorín, ktorí by parkovali svoje autá na spomínamom P+R.