Reply on: Trolleybus #152794:
dikes ? ešte som skúšal prepočítať koľko poradí by ktoré varianty zhltli, všetko sa to pohybovalo v rozpätí 81-83 súprav v rannej špičke. Pôvodne v tom A) návrhu, boli K2 navrhované na L3,6 a 7 a sólo T na 8, ale keďže to s K2 vychádzalo až na 31ks ráno a 34 poobede(!), tak som navrhol K2 iba na L3 (15/16 vozidiel), L6 (5/6 voz.), a L8 (7 voz.) čo dokopy dalo 27 vozidiel ráno a mimo rannej špičky 22 a cez víkendy iba 15 vozidiel. Síce by si asi tak 8 Kačíc denne postálo vo vozovni ale mohli by kľudne chodiť ako ZV do Ružinova, Karlovky, na Hl.st. a jedna čakať v Krasňanoch. Na Hl.st. by nahradila to sólo T3 čo tam stojí, takže by nešlo žiadne ZV krátke ? Tie
a C) návrhy som vypracoval lebo sa tu kvílilo za L5 v pôvodnej trase alebo aspoň po nejakej linke z Rače do KV, príp. až do Dúbravky. Ja osobne nepovažujem za tragédiu ak po 10-20min ceste z Račianskej radiály cestujúci prestúpi na Račianskom mýte, príp. ešte ďalej v centre (čo je 5-8min cesty) na inú linku, pričom pri prestupoch v Petržalke sa cestuje aj takto, že cestujúci prestupuje aj po 5-7min jazdy, avšak Petržalku je ťažšie obslúžiť než Račiansku, ale aj tam platí, že menej liniek, kratšie intervaly a prehľadnejší systém.
Vladimír