Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Puki #152767:
Myslím, že SOR by nemal problém tromfnúť cenu akéhokoľvek výrobcu, lebo skutočná cena tých autobusov je podľa mňa omnoho nižšie ako je, takže SOR môže meniť ceny ako chameleón farby.
Reply on: roman2 #152765:
Myslím si, že je to trochu komplikovanejší problém. Slovak Lines nakupoval vo veľkom SORy C12 naraz. Vtedy tušim 100 kusov a dostal na ne veľmi priaznivú cenu. Ak sa nemýlim tak to boli necelé 4 milióny vtedajších korún. Bola to tiež prvá bývalá SAD-ka, ktorá obnovovala vozidlový park a vtedy ešte klimatizácia nebola samozrejmosťou. To, že odvtedy až na pár bežných SO a GO nezakúpili ani jeden nový či nízkopodlažný autobus pre prímestskú dopravu je už žiaľ vec druhá. A to, že sa rozhodli ísť cestou obnovenia vozidlového parku naraz namiesto postupného obnovavania je ich vec.. Okrem toho netreba zabúdať nato, že majiteľom Slovak Linesu je HB Reavis a jeho prvoradou činnosťou nie je v žiadnom prípade prevádzka osobnej dopravy ale developing. A podľa toho sa aj správa 😉
Mňa vytáča niečo úplne iné. Beriem, že už dlhé roky plánujú prestavbu autobusovej stanice Mlynské Nivy ale tá stanica akoby zaspala dobu. O jej bezbarierovosti sa nedá ani hovoriť, ešte ani len tie eskalátory nie sú funkčné... proste hanba.
Reply on: Peon #152764:
Za chvíľu sa zobudia VÚCišpáni a budú zas kvákať, že by sa malo nejaké % akcií previesť im. Treba to čímskôr predať, aby niekoho nenapadlo im vyhovieť.

Re #152765 roman2:
1. Závisí od požiadaviek kraja, či chce vozidlá s klimatizáciou alebo nie.
2. Slovenské čiary obnovili vozový park skôr, než inde na Slovensku začali kupovať vozidlá s klimatizáciou.
Reply on: Peon #152764:
"Predajom zvyšných približne 40-percentných podielov štátu v autobusových spoločnostiach súkromníkom by sa mala zlepšiť úroveň cestovania."

Tá úroveň cestovania sa zlepšila takmer vo všetkých krajoch dalej od Bratislavy.Niektoré SADky nakupujú aj klimatizované prímestské autobusy(Crosswaye,niektoré Karosy-Irisbus,SORky C12...).Mal som tú možnosť cestovať v klimatizovaných Crosswayoch SAD DS na linke AS MN - Senec - Galanta a môžem povedať,že príjemnejšiu cestu som si ani nemohol priať ? Natíska sa mi teda otázka kde stál rozum firme Slovak Lines pri nákúpe SORov C12 a Karos Irisbus Axer ❓ To fakt nevedeli naškrábať odniekiaľ peniaze aj na klimatizáciu? ? V tomto pekle aké je vonku by klimatizácia mala byť samozrejmosťou nielen v MHD,ale aj v prímestskej doprave.Doparoma ved žijeme v 21.storočí...
Autobusová doprava prejde celá do súkromných rúk
http://spravy.pravda.sk/autobusova-doprava-prejde-cela-do-sukromnych-ruk-fbx-/sk_ekonomika.asp?c=A100801_234625_sk_ekonomika_p01

Ako je to v Česku, Rakúsku či Maďarsku v prímestskej doprave?
Reply on: zakaznik #152762:
Už nepotrebujem odpoveď. Spomenul som si na tento skvostný príspevok... #105617
Reply on: N/A #152678:
Dovolím si opýtať sa... Ty si zamestnanec DPB?
Reply on: MatejBA #152760:
to je už problém toho, že mesto nevie vyhnať jeden bordel zo sadu a poliši sú leniví jak kakaovníci, jak niekde riadiť prejazd (keby nejakých tajtrlíkov vyhnali z átu alebo fízlice aby odlepili rite od polohy sedmo a postavili ich na križovanie výjazdu z most Apollo v Petržalke aby umožnili jazdu Apollo - Bosákova), spraviť poriadok kde sa deje bordel. Keby riešili priestupky v parkovaní všade rovnako a nie príležitostne, rovnako ako iné veci a napr. nerobili opletačky MHD, keď treba dačo. V sade narkomani cez deň nebehajú a po tme tam málokto pôjde,že?!
Reply on: no.ev.di. #152759:
Myslis krasu plnu narkomanov a erotickeho salonu? ?
Reply on: enge2 #152757:
nesmie to prejsť ani keby neviem čo... už len to, že sa povolila akákoľvek výstavba medzi Einsteinovou a Viedenskou cestou bolo trestuhodné. Mala sa radšej už vtedy vybudovať Eurovea namiesto Auparku a hento malo ostať ako zelená zóna, ale je obdivuhodné, že ešte aj primátor z Bratislavy, môže takto srať z vysoka na dedičstvo a krásy Bratislavy ?
Reply on: enge2 #152757:
Dunaj Park II od Ja&Ty ?
Reply on: no.ev.di. #152756:
IK, subor administrativnych budov, hotel 5*, byty :-! :-! ☠ ?
Pre nespokojných s linkovým vedením som včera podumal nad dvomi variantami pár liniek, ktoré by pomohli zmeniť trasy k spokojnosti ľudí :

Variant A) ten už poznáte

Variant 😎 zmeny iba :
L4 : Zlaté piesky - Špitálska - ◄Šafárikovo nám. - Nám.Ľ.Štúra a späť
L5 : Rača - Špitálska - tunel - Karlova Ves a späť

Variant C) zmeny iba :
L3 : Rača - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Ružinov (kópia L16)
L4 : Zlaté piesky - Špitálska - ◄Šafárikovo nám. - Nám.Ľ.Štúra a späť
L5 : Rača - Obchodná - tunel - Karlova Ves a späť
L9 : Ružinov - Špitálska - tunel - Karlova Ves - Dúbravka a späť

Ešte by ma zaujímalo ako vy vidíte reálnu potrebu vedenia súčasnej L12. Ja čo som videl, tak ľudia s ňou cestujú väčšinou po Šafko, od Šafka ide minimum ľudí, väčší balík nastupuje až na Jesenského. Výnimkou je poobede kedy ide ňou zo Šafka viac ľudí.
Reply on: Ámos #152750:
to si nemyslíš dúfam, každý autobus môže dojsť k poškodeniu bez toho aby si to odniesli cestujúci, t.j. poškodenie sa zistí vo vozovni, ako napr. pri Ik435 z Petržky, ktorým prehnili rámy alebo mali iné poruchy a už z vozovne nevyšli. Ale dobre napísal, že Braňo Záhradník si spravil kariéru na glorifiácií SORu (to ako, kto a koľko si nacpali vačky za sústavnú dohadzovanie všetkých tendrov SORu sa nevie) a očierňovaní Solarisu, ktorý bol vykreslený ako vražedné vozidlo. Určite nie je nikto ani zďaleka na tomto DF taká sviňa ako Záhradník.
Reply on: kubo_99 #152731:
Nespolahlivost je, ked niektore 10, 11 rocne vozy po nakupeni novych NB zrejme ani nikde nechybaju ?
Reply on: Ámos #152750:
Je to d3bil, tu nie je čo riešiť.
Reply on: TeBeCe #152749:
Veď niektoré nemajú ani rok a už sa vykonáva revízia? ? Pri hasiacich prístrojoch je to niekoľko rokov aspoň čo som pozeral na nálepky na nich.
Reply on: heuliez #152702:
takze ty pevne veris a dufas, ze pride k zavadam ktore mozu ohrozit zivot cestujucich? zaujimave ?
Opravy a revízie samohasiacich zariadení
Predpokladaný finančný objem zákazky je 190 000,- EUR bez DPH.
http://www.dpb.sk/files/04_Vyzva_na_predkladanie_ponuk_PZ.pdf

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.