Reply on: MatejBA #152610:
zhrniem ti to tak, že niektoré spojenia ostanú bez prestupu, intervaly sa skrátia a niektoré spojenia budú musieť vykonať na prestup, kde bude prestupný čas kratší vďaka prestupným intervalom. Ešte ti chcem povedať aj to, že nielen prestupy cestujúcich medzi električkovými linkami sa uskutočňujú ale aj t.bus/a.bus na električku. Napr. v pôvodnom stave ide človek pod Nový most 88,91 cez víkend a je tam ten "fantastický" preklad 3-17-3-17 medzi spojmi L4 a 12. To isté platí pre pracovné dni medzi L1,2 a 4 na Vajnorskej. Už som zažil aj také, že som nastúpil do L4, za nami už L1 a pri prejazde okolo Vazovovej už naklusaná L2, z čoho vyplýva, že behom 3min prídu všetky tri linky danej radiály a potom 9min hlucho. Takto menší počet bude ľahšie prekladať a keď sa aj stane, že "uletí" dačo tak bude preklad 3-5-3-5, pri meškaní 2-6-2-6. Ako vzor môžme uviesť dnešný stav v Dúbravke,kam premáva iba L12 (zhoda s mojou L1) a L5 na Šafko, Obchodnú a Račianske mýto, ďalej do Rače. A tu je stav s ktorým si spokojný ty, lebo ide linka na Račiansku, ale nie je spojenie Dúbravka - Trnavské mýto a tu zas sú nespokojní iní. Trnavské mýto som vyhodnotil ako prednejšie spojiť s Dúbravkou než namiesto neho riešiť spojenie Račko - Dúbravka. Už vieš o čo ide? ?
MatejBA