nemajú odkiaľ čerpať info, resp. ak dakto chytí inšpiráciu, že toto nájde a bude o tom písať, tak by sa mohol fakt prv opýtať, že o čo v skutočnosti ide. Keď o tej výluke písali, tak človek neznalý pomerov musel získať dojem, že sa bude vláčiť ako otrok pešo do Ružinova a na Vajnorskú a že električky premávajú v menšom počte v otrasnom 15min intervale. A to prosím písal SME, nepovedal by som nič keby to napísal Nový Čas.
presne, však podľa môjho návrhu by sa cez prázdniny premávalo v takom intervale, aký je teraz, t.j. 10//15, čiže cez šk.r. by to bolo 8minút. Len tak vlastný dojem napr. z premávky L13, včera čo som bol posedieť na Obchodnej, tak celkom často chodila 13 a aj 5. Nečakalo sa vôbec dlho.
Viem si predstaviť, že na Dolných a Horných krčacoch by nestáli všetky tri linky, ale iba jediná, resp. pri intervaloch 8 min. by stála iba jedna z dvoch.
príp. by to šlo predĺžením zvyšných spojov L196 na Jurajov dvor, keby L4 nestačila. Ale vzhľadom na to čo som videl keď L4 a následne za ňou L2 (3-5min po) viezli 40-60 ľudí a 20-30 ľudí, čo je dokopy max. 90 ľudí a to sa v pohode rozloží do jednej súpravy na 45+45, čiže spoje L4 budú v pravidelných odstupoch premávať na Zlaté piesky každých 8min a nebude jedna súprava prázdna a druhá poloprázdna.
Áno s tou trasou L2 súhlasím. Prípadne aneviem ako je to s okolitými firmami na Vajnorskej ul. - ale ak by bolo potrebné, tak možno v určitých časoch počas dňa zriadiť linku 2z premávajúcu po doterajšej trase (na podobnom štýle ako jazdia linky R v Košiciach do US STEEL).
To je dobré s tou L 17 a čo sa týka číslovania jediné čo by som prehodil je L1 a L6 - ostatné nemiť nakoľko nie je dobré ak máme nejaké diery ako je tomu teraz.
OK, v tom prípade súhlasím s trasami. Obávam sa však, že ľudia budú spočiatku dosť pindať, že stratili sme spojenie na stanicu a podobne, ale na všetko sa dá zvyknúť. Pokiaľ nedôjde k zhoršeniu počtu spojov za hodinu, nevidím problém. Aj po zavedení nového systému v Petržke sa ľudia sťažovali, no myslím si, že nie je taký zlý. A navrhované spojenie Hl. st. a nového mesta je naozaj dobré, pretože dve najdôležitejšie stanice v meste by rozhodne mali byť prepojené.
Inak zaujímavé je to, že dnes premávajú z KV len tri linky s 10min intervalom a je to lepšie ako 15min interval. V mojom návrhu ešte by okrem troch celodenných liniek s 10min intervalom premávala aj špičková L17 cez prázdniny.
je riešené aj alternatívne číslovanie, čiže L1 by mohla byť L12, L6 = 13 alebo 1, L3=16, L5 = 11. Číslovanie je minimálny problém v tomto ? teda aspoň mne je jedno aké bude, ak budú ľudia spokojní.
intony