"Vysoká hustota zastávok v Bratislave je ďaleko nad európskym priemerom. Kým vo veľkých mestách Európy sú zastávky vzdialené od seba 550 metrov, v Bratislave je to len 300. Z tohto dôvodu je pre dopravcu neefektívne zavádzať klimatizáciu na spojoch predovšetkým na krátkych trasách autobusových liniek"
Aha takže keď o 50 rokov tu bude bývať v lete bežne 37°C a na jar 25°C bude to taktiež neefektívne? ?
ale ved bol zretelne oznaceny smerovou tabulou dnes naboku (papier s napisom TESCO), narozdiel od predchadzajucich dni, kedy nebolo bud nic, alebo aspon boli za oknom hodene PalaceNews ako linkova orientacia ?
Dnes som videl v uliciach ten 15m Seconhand bus - NR185FH tušim Citaro. Na boku mal v priestore link. orientácie biele číslo 160. Išlo o služobný spoj pre vodičov? Nie je škoda využívať tieto vozidlá len výhradne na služobné spoje?
Veď aj keď je tých 6 busov už ojazdených, vypravovať ich na bežné linky nie je hamba. Hamba je skôr, že v premávke máme stále 12 - 16 ročné haraburdy. A je ich stále dosť.
Nevie niekto o týchto vozidlách viac?
Jasné... ja som si až teraz všimol že dotyčné šotodecko sa pýtalo na komplet celú prístrojovú dosku vlastne kabínu vodiča ? Ja som reagoval na ten jeho pôvodný príspevok že na čo sú v trolejbuse tie A, B, C ,D .. pokiaľ viem toto je, až na minimálne detaily, v každom trolejbuse rovnaké.. a aj to mi je jasné že niekde sa výhbky prehadzujú jazdou a niekde je na to tlačítko...
No to teda u všetkých torlejbusov rovnaké nie je ? .
Len z toho, čo si ešte pamätám:
U 14 Tr najprv jedne alternátor, potom dva a potom zase jeden - s príslušným odpadom na kontrolky na prístrojovke.
U neskorších sérií samostatné otváranie ľavého krídla prvých dverí.
Najprv kolískové vypínače na dvere, potom vyťahovacie.
Zapínanie kúrenia salónu najprv kolískovým vypínačom, potom otočným dvojpolohovým.
U neskorších sérií talčidlo výhybky a vypínač "námraza".
Prepínač smeroviek najskôr pod volantom, potomn na ľavom bočnom paneli a u "M" zase pod volantom.
A tak ďalej a tak ďalej.
Priznam sa ze prazdninovy CP na L24 nepoznam.Ale z poslednej sluzby ktoru som tam robil 21.4.2010 bolo tak,ze 24 caka len na 21tku s prichodmi o 5.31,13.27 a 21.30 hod.
keď už by mala byť na nábreží t-bus trať s pokračovaním cez Staromestskú a napojiť sa na Hožku, tak by ju mohli využívať aj t-busy od Slávičieho údolia.
prišiel som - videl som a ? pre istotu som šiel o jednu L21 skôr a spravil som dobre. L24 na L21 nečakala (už naša L21 meškala, lebo na zjazde z diaľnice sme stratili asi 5min), tak som sa viezol v tej L24 úplne sám. Potreboval som sa dostať k novej bráne VW na cca 9:00 ale keďže posledná L92 by ma tam priviezla o 8:22 tak som volil alternatívu kde som si ten dlhý čas čakania skrátil. Zo závodu som vyšiel o 10:16 a jedine cez novú bránu môžu návštevníci ísť. "Super" cez školský rok odchodcháza L24 o 10:17, cez prázdniny 10:12 od novej brány. Vie mi niekto povedať, aký majú školské prázdniny vplyv na L24?! ? By som tú blbú L24 oplieskal o hlavu tomu kto ju žiadal, lebo nečaká na prípoj a ešte to aj chodí chaoticky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
M1981
Veď aj keď je tých 6 busov už ojazdených, vypravovať ich na bežné linky nie je hamba. Hamba je skôr, že v premávke máme stále 12 - 16 ročné haraburdy. A je ich stále dosť.
Nevie niekto o týchto vozidlách viac?