čo je to za pravidlo "poltretiny"? tebe to asi príde ako blbá otázka ale počul som to asi len po druhý krát, takže ak môžem poprosiť, vysvetlil by si mi o čo ide?
T6C5 je síce zaujímavé vozidlo, lenže existuje práve v jednom exemplári na svete a Strausberg ho rozhodne nemieni predať a pravidlo "lebo poltretina" pri ňom platí rovnako.
"STRUČNÝ OPIS ZÁKAZKY ALEBO NÁKUPU (NÁKUPOV)
Špeciálne vozidlo na čistenie koľajových tratí na automobilovom podvozku so zametaním a kosením, s hydraulicky poháňaným koľajovým adaptérom pre rozchod 1000 mm, max. rýchlosť 25-40 km/hod, priemer prejazdu oblúkmi min. 18 m vpred a vzad ABS/ASR systém na každej náprave, pracovná rýchlosť 5-10 km/hod, aretácia nápravy podvozku, záťažová signalizácia pri preťažení vozidla, nadstavba poháňaná od motora podvozku. Samotné čistenie prebieha bezkontaktným umývaním a čistením koľají pod vysokým tlakom min. 1000 bar a súčasne sú voda a nečistoty odsávané späť do zásobníka. Čistiaci systém valcových kief s bočnými kruhovými kefami na ľavej a pravej strane medzi nápravami pre otvorený a uzavretý koľajový zvršok o šírke 2800 mm. Predmet zákazky nesmie byť prototypom alebo výrobkom vývojového typu.Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch."
Existuje vôbec také vozidlo, alebo chce byť DPB prvým prevádzkovateľom takéhoto vozidla na svete? ?
Dufam JOKE s tymi ventilatormi, keby ani nevrcali tie vrtule tak ani neviem ze tam su dajake , sauna je tam ci tak. Preco mam pocit,ze robis reklamu starej KAROSE -dnesnemu Ivecu ? Kolko ti platia ?
tie drážďanské som nenašiel, ale narazil som na T6C5. A tamtoho zrejme ani nenapadne pridávať si robotu predsa. ?
Re #152072 Papyr: Ja že Pedro Ximenéz ?
Re #152073 no.ev.di.: nemyslím, že to sú policajti, ktorí by boli proti obojstrannej premávke električiek
Re #152081 Valec: hej, ale imho, by bol dopyt po doprave vyšší ak by premávali električky - aj keď s prestupom. V prípade náhradnej autobusovej sa ľudia rozlezú po ostatných linkách - aj tak musia na autobus a často lepšie spojenie ako s x14.
Možno vymýšľam, ale zaujímavé pre takéto prípady by bolo zopár PLF s obomi stredovými dverami..
"Takych 5 vrtulových vháňadiel v karose totiž vystači na schladenie celeho busu a neotvaranie zbytočne maleho okna pre už prehriateho vduchu z ulíc." HAHAHAHAHAHA ? To si nepletieš s iným typom autobusu náhodou?
Dam tip na kratku anketu uvedte typ dopravneho prostrediedku v ktorom vam je najteplejsie ? U mna jednoznacne Karosa tie stresne elektricke vetraky-- nechapem toho vyznam... Najlepsie je asi v Ikaruse 4xx otvori sa velky vetrak a ako tak sa vhana dnu.
49 novych busov V BA z 250 planovaných je len pokosenim suchého trávnika v DPB, ale to, že v prerobenom trolejbuse už nenájdete ani 2 horné ventylatori na vháňanie vzduchu je výsmechom pre potiaceho BA cestujúceho. Takych 5 vrtulových vháňadiel v karose totiž vystači na schladenie celeho busu a neotvaranie zbytočne maleho okna pre už prehriateho vduchu z ulíc. Trolejbus v Bratislave s konštrukciou roku 1980 je ničim iným, len hanbou DP. Tak čo vy na to socialisticka MHD? A keď znova nastupim do trolejbusa dám si radšej mentolky aby som mal lepši pocit z prepotenych sedačiek. ?
luky133