a kde v tom štvorlístku by L50 prestávkovala prosím ťa, keď to je tam všade frekventovaná cesta. Takže ti poviem :"Áno je problém tam na to stanoviť plochu." a ak máš pocit, že by mohli L50 stávať ako je tretí pruh na Einsteinke, kadiaľ nabiehajú L80 a 88 na výjazd na Nový most, tak sa mýliš, to je blbosť. Choď si pozrieť celý ten priestor kadiaľ by sa L50 točila a potom skús navrhnúť niečo.
Tipnul bych to na klimatizaci. Tu když někdy po zimě zapnu, smrdí přesně jako bezdomovec. Nebo tam hnije nějaké zvíře, které si tam zalezlo při výrobě ?
Stretnutie busu a električky na Starom moste by pôsobilo ako brzda, električky sa minú v pohode v plnej rýchlosti, no ten bus by musel asi trochu pribrzdiť aby sa "trafil" (ak to tam bude aj po reko tesné, ako bolo), tak dúfam, že nič také nebude.
50 obojsmerne cez Nový most by to bolo najinteligentnejšie a najrýchlejšie už teraz. Ale zastaviť by mohla aj smer Petržalka pre prestup na spoje smer Petržalka a kto by chcel do Auparku, vystúpil by po otočení pri lávke smer mesto.
Ked je taka poziadavka, treba 50 po rekonstrukcii a vybudovani elektrickovej trate vratit na Stary most, nie argumentovat "lebo by potom cestujuci chceli aj 78".
Alebo ak nie, tak obojsmerne cez nabrezie a Novy most (a konecne vytvorit spojenie medzi elektrickami a Nivami s riadnym intervalom) s priebeznou konecnou so zastavovanim len na zastavke pri pesej lavke, odkial je velmi pohodlny pristup do Auparku. Jazdny cas hadam nemoze byt taky problem, ked aj 98 ma trasu vyse hodiny + vyrovnavaci cas pri slimaku.
1. Preco? Je problem tam stanovit na to plochu?
2. Tym odbehnutim pod Novy most stratis ovela viac vzkm (navyse jalovych) ako sucasnou trasou, ktora je viac-menej akceptovatelna (jedine co by som mozno zmenil je ze by som to dal obojsmerne cez most a okolo Areny).
kámo, ty si zatvrdnutý jak betón ?
Tú prestávku som tam spomenul aby bolo zdôvodnené prečo zachádza pod Nový most naspäť od Auparku. A dôvody?
1) Nikde v tom štvorlístku nemôže sa L50 odstaviť a prestávkovať
2) chcel som zachovať prestávku pre vozidlá L50 aj na opačnom konci trasy, tak je to vyriešené tak, že od Auparku si odbehne L50 pod Nový most kam ešte zoberie cestujúcich pod Nový most k električkám a autobusom
Ak nie je problém aby sa L50 otočila cez štvorlístok a išla bez prestávky naspäť k OD Slimák, tak nemusí ísť späť pod Nový most na prestávku.
Ako nad tým rozmýšľam vcelku nenáročné na nárast vozokm oproti stavu pred zmenou mi príde toto:
50 v pracovný deň a cez víkend od 8:00 do 22:30 obojsmerne cez Nový most a Nám. hraničiarov na Muchovo nám.,
78 po Šafko.
Ten kredit som si dobijal cez tipos... mam fix asi tri mesiace a som si sto pro isty ze som si ten SMS listok raz "kupoval" asi pred mesiacom a islo mi to.
ak by nikto neprotestoval proti tomu, že by sa L50 otočila hneď pri Aparku cez tie nájazdy na rampu na Nový most, a prestávkovali by šoféri len pri OD Slimák, tak pohoda. Len či by nikto neprotestoval od šoférov proti tomu, že by robili non-stop jazdu vyše hodinu.
Moc komplikovane - ak to chces urobit jednoducho urob to Slimak - Novy Most - Aupark (bez pretavky) - Novy Most - Slimak (prestavka) a hotovo - a nerob linku 150, 250, 350, XXX, kapis?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
1. Preco? Je problem tam stanovit na to plochu?
2. Tym odbehnutim pod Novy most stratis ovela viac vzkm (navyse jalovych) ako sucasnou trasou, ktora je viac-menej akceptovatelna (jedine co by som mozno zmenil je ze by som to dal obojsmerne cez most a okolo Areny).