keďže to vlani išlo cez prádzniny, a tak je teoreticky možné, že aj teraz bude, tak by som sa chcel spýtať, či tá 199 má/-ala iba 3 zastávky : Čunovo, Čunovo-nám., AVŠ (konečná/nástup za hneď mostom?) alebo zastavovala aj na hrádzi (kde kedysi boli tabule SAD?)
+ či z Čunova išla cestou ešte aj na tú hlavnú cestu (E75?) smer HUN alebo si to strihla priamo vedľa poľa (Schengenská?) a vyšla na auto-ceste smer hrádza a AVŠ
+ či v schéme liniek tá trasa na zast. Vazka pre eliny (z Radlinského na Krížnu) nemá byť iba elinová, lebo busy tade (už) nejazdia
?
Zachovaj kľud, aj v Drážďanoch síce prebehlo včera oficiáne rozlúčenie ale 18 vozov na posilové spoje si nechávajú.
Keby sme boli mali v roku 1990 nejaké západné Českoslovesnko, ku ktorému by sme sa bývali mohli pripojiť, tak by tiež v Bratislave jazdili dnes posledné T3 a šotouši, dnes na ne nadávajúci, by ich oplakávali a nadávali na nové Combiná, GTx-N, NGT a podobné "nové plastové šunty (viď jasná paralela Atmosa 73x vs. Slintelis).
A v knihe 100 električiek v BRatislave sa na strane 193píše že od 1.júla 1993 bol zavedený v celej sieti elekitrčiek systémový interval 12 min cez pracovné dni a 15 cez víkend..
A doma mám CP z roku 1996 linka 9 celodenný interval 12 min v po-pi.
tak hotovo, snáď tam už nič nebude alebo žeby Bajkalská už nebola stanica ale iba zastávka?
ak má imhd záujem o historický vývoj za posledný mesiac, môže uploadovať schémy
Linka 11 mala od začiatku premávky 11 poradí v špičke a 6 v sedle. Od 1.5.1982 už premávalo 14 poradí v špičke a 7 v sedle, špičkový interval bol 4-7 minút. Linka 12 začínala 22.5.1982 v úseku Ružinov-Námestie SNP s 15 poradiami v špičke (z toho 3 jurácke súpravy, zvyšok kačice) a 9 v sedle (1 jurácka súprava), špičkový interval bol 2-4 minúty. Od 5.4.1983 klesla výprava na 11 v špičke a 7 v sedle, ale okrem dvoch celodenných kačíc to už boli jurácke súpravy. Interval bol 3-6 minút. Tento počet vozidiel sa nezmenil ani po presmerovaní k obeseným (=NĽŠ), interval bol 4-6 minút. Po predĺžení do Dúbravky (12.4.1986) jazdili už iba súpravy (24 v špičke s intervalom 4-6 minút, 16 v sedle).
Na jednotný interval 12 minút sa nepamätám. V apríli 1992 ešte jednotný nebol. Podľa mňa sa najprv prešlo na 10/15 minút a až neskôr na 12 minút. Ako prvá prešla na jednotný interval vajnorská radiála, čo vidno na intervaloch z apríla 1992:
1: 12/15-16
2: 10/15
3: 11-15/20
4: 10/15
5: 9-15/9-18
6: 14-20/20
7: 5-10/12-16
8: 8-20/11-24
9: 8-14/9-17
10: 10/15
11: 4-9/9-15
12: 5-7/6-10
13: 8-15/12-17
14: 13-19/16-24
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mikimaus