Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #149554:
No bola by jedina, ale v tom nevidim problem. Rano by tam mohla ist 17ka pre UK 🙂
Reply on: luky1 #149558:
Preto lebo ako ďalej píšeš 5. júla ešte nie sú prázdniny takže úspech Ďurkovského a Záhradníka uvidí viac ľudí ako cez prázdniny preto. ?
Na čo je dobré, že sa tunel slávnostne otvorí 5. júna, potom sa na mesiac znova zavrie aby sa kolaudoval, a električky ním začnú premávať až niekedy v júli? Vtedy už budú prázdniny a väčšina ľudí na dovolenkách... Takže tunel vlastne začne naplno cestujúcim slúžiť až v septembri ?
Reply on: frenky #149543:
neznamená, že vozidlo nie je narvané, že je nevyužité. Jedna vec je keď ti v špičke chodí autobus poloprázdny (vtedy môžu jazdiť vozidlá obsadenejšie) a iná keď povieš na spoj po 20-21h že je poloprázdny pri 10-20 ľuďoch. Ani v Petržalke nejazdia nosné linky plné, niekedy ide L95 v špičke poobede tak, že všetky sedadlá obsadené a stojí cca 10 ľudí, zatiaľ čo v druhej 95 môže byť stav taký, že sedadlá obsadené a cca 50-60 stojacich. Záleží to od mnoho vecí, ktoré nemožno predpovedať, to by potom autobusy museli mať na každý deň iný grafikon a ešte k tomu na jar, leto, jeseň a zimu iné ?
Reply on: 810zssk #149552:
tak pre tých čo prestupujú by to bolo relatívne jedno či na Šafku alebo Nový most, tým by to dajme tomu nevadilo... Ale aj tak si zober koľko trvá presun od výstupišťa pod Nový mostom, keď sa tam ide cez 2 semafory a pri tomto úžasnom intervale električiek by to veru nebolo bohviečo ? ďalej tie "otočky" ako si navrhol L11 a 14 tu už kedysi mali myslím L6 a 7. Osobne si nepamätám na to, viem to len z historických máp MHD a tiež sa to tu preberalo, pričom padla poznámka, že L6 a 7 jazdili ten okružný úsek prázdne až poloprázdne
Reply on: MatejBA #149554:
Teda zo zapadnej casti by bola jedina L4*
Reply on: 810zssk #149537:
Len mala vytka k L13 - miesto Jesenskeho smerom na Hl. St. by mala ist cez safko - pokial by to bolo podla teba, tak jedine L4 by jazdila na Safko 😉
Reply on: frenky #149543:
32 je na Kramároch smerom na DD celkom plná aj okolo 21:00.
Reply on: no.ev.di. #149550:
Oni sa na Safku vyprazdnuju ciastocne aj preto ze tam ludia prestupuju na 95. Po novom by prestupovali pod NM cize by sa podla mna ciastocne vyprazdnili uz tam. Navyse ja uz tak trochu ratam s otvorenim tunela, takze by sa neprestupovalo na 9, ale na 14 a ta by tam bola prazdna 🙂
Reply on: no.ev.di. #149547:
Ako som napisal, L50 v smere k OD Slimak by zostala tak ako je dnes. Akurat vecerne spoje by som riesil nasledovne:
Vozidlo by od Auparku išlo naprázdno na zastávku Einsteinova odkiaľ by s cestujúcimi pokračovalo cez Viedenskú cestu k Auparku kde by zastavilo na nástupišti a pokračovalo po štandardnej trase linky 50.
Reply on: 810zssk #149537:
ešte by som pripomienku dal k L95 a síce, ako podľa teba ľudia budú prestupovať pod Novým mostom na plné električky z KV a Dúbravky, keď tie sa vyprázdňujú až na Šafku, príp. taká L4 a 9 až za Kamenným námestím... Ešte si prirátaj k tomu peší presun od autobusu k električke a naopak a tie kopy ľudí na zastávke. Cesta ktorou si dal viesť L95 je fajn, ale mala by ísť na Šafko podľa mňa, skracovať to pod most nie je dobrý nápad.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin091 #149457:
Ja by som uprednostnil písomné riešenie. Čo Ti niekto povie, možno odtajiť.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #149445:
Čuduj sa, ale ja som sa sťahoval na vidiek s tým, že budem chodiť do práce ZSSK. Takže určite neplatí, že NIKTO. (Aj keď priznám, že väčšina asi s VHD neráta.)
Reply on: 810zssk #149537:
L50 by som nedelil, to by si narobil ľuďom chaos, ale tá "B" trasa je veľmô dobrá, to by si mohol skúsiť do DPB zaslať, lebo takéto riešenie by zabilo jednou ranou aj dopravu k Divadlu Aréna.
P.S.: Dúfam, že vieš o tom, že L50 B by musela pri ceste z Auparku ísť tak ako ide dnes, lebo späť od Auparku cez Viedenskú ísť nemôže.
dpb.sk uz aj po anglicky (CP a vyhladac stale len po slovensky)..

Z obsahu vyberame:
"Public transportation tariff schedule Bratislava" (tym myslia tarifu, mimochodom velmi smart nalinkovat turistovi plne znenie tarify po slovensky)
Reply on: luky133 #149542:
To je pravda, lenze po L12 prebera podla navrhu kapacitu v Dubravke L13 a myslim, ze usek Dubravka-KV je vytazeny slusne. Osobne som denno-denne 4 roky cestoval rano elektrickou z Dubravky a relativne casto som vyuzival a stale vyuzivam elektricky z Dubravky a nemam pocit, zeby frekvencia cestujucich bola taka slaba, zeby bolo vhodne rusit akukolvek elektrickovu linku v Dubravke.
Ono podla mna L32 nema opodstatnenie vo vecernych hodinach ani teraz. Tych 10 max. 20 ludi v spoji, co sa vezie v useku Molecova-Hl.st. po 20:30 v OBOCH smeroch je podla mna v dnesnej dobe dost slaby argument nato, aby ostavala takato linka premavat aj v neskorych vecernych hodinach.
Co sa vikendov tyka, vzdy je moznost zvozu studakov od vlakov k Druzbe extra autobusovou linkou, nieco na sposob 131/141, pripadne, ked by som chcel byt velmi zly, zamyslal sa niekto niekedy nad tym, preco 131 stoji na Lafranconi? Aby mohli studaci byvajuci na Druzbe prestupit na elektricku/bus a tu jednu zastavku sa odviezt. Lenze to by to nemohlo byt vsetko tupe ako poleno, oni radsej budu cakat na stanici 30min na dalsi spoj 32ky, kam sa mozno natrepu. A tych zopar ludi, co chce nahodou cestovat z inych zastavok po trase smerom na DD nema sancu.
Reply on: frenky #149541:
Zrušením akejkoľvek linky do Dúbravky alebo KV sa automatický zmenší jej vyťaženie nie? A predsa všetci vieme ako husto je vyťažený tento úsek hlavne po konečnú v Karlovej Vsi. K linke 32 si treba uvedomiť, že je nevyužívajú len Dlhodielčania ale aj ľudia bývajúci v okolí Kramárov ale myslím, že oni odtiaľ mmajú slušné spojenie takže by to nebol zlý nápad a študáci z Ml. Doliny by sa naučili ísť ten kúsok na el. zastávku busom čo aj teraz robia. ?

Re #149540 810zssk: Tak potom by to šlo. ?
Reply on: luky133 #149539:
Pozitivum zrusenia L12 vidis v mensom vytazeni trate do Dubravky? Niecomu nerozumiem?
Inak to s tou 13tkou z Hl.st. do Dubravky povazujem za rozumny krok. Najma ak si uvedomim, ze by sa potom mohla linka 32 obmedzit na rozsah, aky mala v obdobi, ked L1 premavala z Dubravky na Hl.st.
To by bolo usetrenych kilometrov a vykonov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.