Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #149537:
Prečo zrušiť L12? Všade sa vraví že by sme mali rozširovať el. trate a my ich budeme na úkor autobusov rušiť preto lebo nemôžu jazdiť po Starom moste? L12 je jediná linka zo západnej časti BA, ktorou sa bude po rekonštrukcii tunela dostať na Šafárikovo námestie a do jeho okolia napr. Eurovea atď. Jediné čo vidím ako pozitívum zrušenia je menšie vyťaženie trate do Dúbravky.
Navrh na zmenu linkovania MHD v suvislosti so Starym mostom:

50 smer OD Slimak: sucasna trasa

50 smer Aupark: rozdelenie na dve linky (striedavo jeden spoj tam, druhy tam)
50A: OD Slimak - Dulovo nam - Kosicka - Most Apollo - Aupark
50B: OD Slimak - Wustenrot - Mala scena - nabrezie - Novy most - Viedenska cesta - Aupark
50A oproti sucasnemu stavu: Usetrenie 1,3 km / spoj
50B oproti sucasnemu stavu: Navysenie 2 km / spoj

78: Zachovat sucasny stav, alebo vratit na Farskeho

95: Vysehradska - Namestie hraniciarov - Rusovska cesta - Panonska cesta - Novy most a spat
Oproti sucasnemu stavu: Usetrenie 1,6 km / spoj

Po otvoreni tunela nasledovne zmeny:
L11: Raca - Marianska - Namestie SNP - tunel - Novy most (prestup L95) - Safarikovo namestie - Kamenne namestie - Raca

L14: Ruzinov - Nam. L. Stura - Novy most (prestup L95) - tunel - Namestie SNP - Kamenne namestie - Ruzinov

L13: Hlavna stanica - Jesenskeho (obojsmerne) - Novy most (prestup L95) - Karlova Ves - Dubravka a spat

L12: zrusenie

----------------------------
POZNAMKY:
Este je jedno alternativne vedenie L95 ak by bolo potrebne aby jazdila cez Farskeho:
Vysehradska - Farskeho - rampa na Stary most - Krasovskeho - Eisteinova - Novy most
Novy most - Einsteinova - Cernysevskeho - Farskeho - Vysehradska
(vyhoda: obsluha Farskeho a tiez moznost zavedenia zastavky Sad J.Krala v smere pod most, nevyhoda: neobsluhovanie Auparku, viac km)

Pre obsluhu divadla by vecerne spoje linky 50B (aspon niektore, ak by sa dalo) pri Auparku neprestavkovali, ale pri Auparku rovno zastavili na nastupisti a cestujuci by mohli pokracovat dalej smer OD Slimak.

Tak a teraz do mna.
Reply on: Puki #149535:
a čo takto Dlhé diely - Pezinok, Cajla ? ?
Reply on: no.ev.di. #149534:
Ja si skôr myslím, že treba zaviesť jednoznačne a urýchlene linku 233 Kuklovská - Divadlo Aréna.
Reply on: Emo #149530:
len ako by to vyzeralo... podľa mňa by mohol ten minibus z L180 jak skončí premávku na Cintorín Petržalka robiť L150 Aréna - Aupark - Einsteinova - otočka cez nadjazd - Einsteinova - Farského - Jantárova - Aréna... také jazdy by spravil 2-3 pred začiatkom predstavenia a po ňom by takto 2-3 jazdy spravil, aj keď ani s tou L50 to nie je zlý nápad, len načo tam robiť zachádzky v deň keď nie je žiadne predstavenie? Napr. niekedy aj tri dni nie je nič v Aréne... ? čo potom?
Reply on: Martin Fundárek #149531:
len aby si sa z tých Čechov nepototo. Ak sleduješ MS dobre, tak zatiaľ za výkony si zlato zaslúžia jednoznačne Rusi a na striebro by som tipol Švédov, zvyšok je vyrovnaný dosť.
Reply on: Emo #149530:
to si aj ja myslim ale ja len tak keby Branko to cital ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #149009:
Trt zdieľam. Čechom želám prehru zásadne len vo finále - s nami.
Reply on: SORBN12 #149528:
Re #149529 SORBN12: Akékoľvek vymýšľanie nových liniek v súvislosti s obsluhou Divadla Aréna je zbytočnou somarinou. Bohate by stačilo zachádzanie vybraných spojov linky 50.
Reply on: SORBN12 #149528:
Naspäť by šla ako linka X50 k Auparku a naväzovala na klasickú linku 50 k Slimaku. A ozaj treba doriešiť aby sa z Vajanského dalo odbočiť na Šafko (podobne ako eliny) a 50 v smere k slimaku moze aspon zajst na Šafko
Co sa tyka tej Areny, nech si oni kupia vlastny bus a vozia tym ludi kam chcu, pripadne nech si zaplatia za tu linku. Tak ako to robili Aupark, Avion, pripadne stale robi Shopping Palace.

Siedmeho mosta by som sa realne nebal, skor si myslim ze sa blizi rekonstrukcia Stareho mosta a oni proste potrebuju nejako zdovodnit existenciu Metra BA aj potom tak vymyslaju hluposti (nieco podobne ako EU uradnici a poslanci).
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=53052&idt=u&idg=4210&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

tutovyhybku vodici rucne asi neprehadzuju ?
na fotke je videt kamera. ta sa nachadza na streche voza? ?
Reply on: Petto #149524:
OPRAVA: len tam doplnte ten odchod 15.16 z Kuklovskej
ADMINI

opravte CP 133ky
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=133&x=419430579221

odchod 15.22 neexestuje, namiesto toho ma byt 15.16
Reply on: Ike #149520:
v kreativite sa medze nekladú ? keď už by som akokoľvek potratil tie zvyšky rozumu čo mám, tak pri SAV by som žiadne vyústenie z podzemia ničoho takého neschválil... Inak keď už ide o ten vjazd pod úroveň terénu v kameňolome, tak tento nápad mali aplikovať keď budovali Nový most. Ten mal podľa môjho názoru ísť pod úroveň terénu, teda tak aby neutrpelo nič z historického centra tam kde teraz stojí Staromestská a ústiť na povrch mal na Hodžovom námestí, príp. ako je teraz výjazd na Nám. 1. mája, čiže by IAD smerovala max. cez Mýtnu a Radlinského. Zachovala by sa električková trať na Štefánikovej a tá by sa predĺžila cez Patrónku do Dúbravky ako náhrady za L34 a 83 (vtedy vlastne ešte 34,37,104,105 a 106 !!!). Dnes už by takýto projekt ťažko prešiel ale aj tak našťastie je na Pražskej a Brnianskej dosť miesta pre električkovú trať a ďalej od Patrónky by sa to dalo tiež riešiť.
Reply on: Emo #149521:
Teda myslel som to na toho, čo vymyslel ten projekt, aby nedošlo k nedorozumeniu. ?
Reply on: no.ev.di. #149519:
Tak auto vlastním aj ja, ale hentaký projekt neschvaľujem. Ten musel byť snáď sfetovaný (kde predávajú taký dobrý matroš? ? ) alebo schľastaný.
Reply on: no.ev.di. #149519:
ten projekt je asi tak prospešný, ako sieťka na prdy...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.