Re #145878 no.ev.di.: dnes má reality show "big branko brother is watching you" a k meninám dostane zopár bezďákov ? a od zajtra sa zase budú môcť beztrestne vyvážať zadarmo ?
na čo terminál na Molecovej? Len tam treba "terminál"?! Ľudia tam majú prejsť cez dva prechody kúrnik šopa a to je akože neprimerané?! Sa pozri cez koľko prechodov prechádzajú ľudia na Farského z L84/99 keď prestupujú na L95! ? vysrať sa na celý terminál. Robiť ho len preto, že niekto je hore riťou z toho, že musí prejsť cez dva malé prechody pre chodcov je choré na rozum. Choď sa pozrieť na Račianske alebo Trnavské mýto... Napr. taký prestup z Račianskych električiek na t-bus 210 alebo bus 21... koľko prechodov prejde ten človek a aká to je vzdialenosť.
počul som aj také, že dakto čo tam šiel robiť s 15TrM ZV tak keby nerobil odchod na L33, tak by si to nikto ani nevšimol, že tak prázdny bol... Všetko sa cpe do L133 ? to radšej mohli vybudovať trolejbusovú trať k TESCU Lamač a do Lamača, než na DD, kde to očividne stráca zmysel.
*Bratislava - Brífing k mimoriadnej bezpečnostno-kontrolnej
akcii DPB, a.s., zameranej na neprispôsobivých cestujúcich bez
platného tarifného vybavenia v MHD v Bratislave sa bude konať o 07.15 h. na zastávke MHD Fatruny, Ivánska cesta (zastávka liniek 61 a 96, v smere od letiska za nadjazdom na úrovni nákupného centra IKEA).
"Prepravný poriadok mestskej hromadnej dopravy v Bratislave , Tarifa MHD a cestovné poriadky umiestnené na zastávkach sú pre cestujúcich verejným návrhom Dopravného podniku Bratislava, a. s., Olejkárska 1, 814 52 Bratislava, IČO 492736 (ďalej len ”dopravca”) na uzavretie zmluvy o preprave osôb." (Čl. 1 bod 1 PP ) Takže z toho vyplýva, že ako pre dopravcu tak aj pre cestujúceho je záväzný časový údaj uvedený v zastávkovom cestovnom poriadku. Ale ako píšem, je to skôr vec teórie.
Tak výhľadovo samozrejme dá sa hohovoriť o takých veciach ako zatrolejovanie nábrežia (tbus 39), takisto napojenie trate na Dlhých Dieloch cez Mlynskú dolinu...
Len v súčasnej situácii je to naozaj "zaujímavé", keď do mesta z KV jazdia nepreferované pomalé električky, pod drôtmi jazdia na Dlhých Dieloch v hustých intervaloch autobusy, a prestupný terminál neexistuje.
Povodne si mysleli ze by "duobusy" jazdievali aj do mesta. No agregat bol proti ? a nakoniec sa nekupili ani vozy pre 32 - co bol konecne racionalny krok,dokial nie je cela trat 32ky zatrolejovana ? .
Btw. ked bola spustena tbusova 33,tak "seno" bolo este vacsie - hlavne spickach ,kedy bol interval 5/10 a poobede 7,5 minut.
V sucasnosti nema tbusova trat absolutne ziadny vyznam alebo len velmi maly vyznam a ak bude celotyzdnova 133,co aj bude asi,rovno mozu davat dole draty.
Klbove trolejbusy 33 mali vyriesit dlhodobe kapacitne problemy a pociatocna drobna posila v podobe 133 nebola nato, aby sa do nej nasackovali cele Dlhé diely.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto
Ale je to trochu šoto, v kontexte toho, že má byť električka do Petržalky.