Dnes nám už jazdili tušímže, všetky 25Trky, ale ako si všímam nakoľko je ich stále nedostatok prevádzkychopných sa niektoré poruchy opravujú menej často pokiaľ nie sú vážne. Napr. v 6702 neustále už nejaký ten čas "búcha" zadná náprava a temer vôbec netlmí. A všeobecne ako aj o zvyšok trolejbusov je o nich nedobre postarané. Nemôžem porovnávať Trnávku a Hroboňku ( i keď majú iné zameranie). Vnútri špina, niektoré úchyty už začínajú chytať hrdzu... ? Apoň, že dnes bola časť 25Triek umytá.

no.ev.di.
1) namiesto 35 a 135 jedna minibus linka s intervalom 20min ( v trase L135 s menšou úpravou)
2) namiesto predvolebnej kampane skrz prehnane posilnenú L133 to chce systematickú práca na prepojení trate DD - Molecova so zvyškom siete, ako napr. získanie pozemkov pri LIDL-i aby sa mohla Molecova predĺžiť a postaviť tak trolejbusovú trať až na Slávičie údolie a ďalej smerom po Mlynskej doline s napojením pri Patrónke (L32 by mohla byť definitívne ako trolejbusová, ešte by to chcelo vybudovanie t-bus odbočky Predstaničné nám. - SAV a opačne).
3. Keby Braňovi zaplo, tak aspoň posledným zábleskom zdravého rozumu by počas výluky v tuneli bolo odklonenie polovice spojov L133 na Zochovu teda interval na SND by bol 12min a na Zochovu rovnako, ako náhrada za absenciu spojenia Kapucínska - KV pre výluku električiek.