Povodne T3 dostali vynimku z CSR vyhlasky z oblasti hlucnosti - prekracovali limity... plus este zla trat vytvaraju rusive prostredie pre obyvatelov. ?
Dávam do pozornosti tento link, kde je nádherne vidno, že LOW ENTRY autobus sa dá vyrobiť aj bez hrbu http://www.solarisbus.pl/cz/low_entry,galerie.html takže hrb na SORkách je úplná somarina, ktorá vôbec nemusí byť. Ak je to len dôsledok šetrenia na materiále alebo nedostatku kreativity, tak sa ani nečudujem ?
Len škoda že zamaľovali aj to čierne čo je na streche - tá vec oblá vpredu aj vzadu. Mohlo to ostať čierne a len okraje červené. Ale nevadí je pekný. Vyzerá ako drak ?
k tomu umyvaniu vozidiel - ide o nejaku jednorazovu akciu "raz rocne", alebo sa zacnu umyvat pravidelne? vyzera to celkom divne, vidiet take ciste vozidla ?
Bývala som jeden čas na úseku Vajnorskej, kadiaľ sa po službe vracali električky do vozovne a ráno vychádzali na službu. Ubykácia stála do 50 m od trate. Pri každej prejdenej električke vibrovala podlaha v bunke a dunenie sa ozývalo dlho pred a po prejdení električky. Záver: teším sa, že už tam nebývam.... ?
keď som v ZA, tak u babky priamo pod oknami stojí trolejbus a jediné podľa čoho viem, že prišiel je zvukové znamenie zatvárania dverí ? inak sú tiché aj napriek tomu, že sú to 14 a 15Tr a TrM-ky. Aj keď večer robia záťahy a na ulici je ticho tak trolejbus prejde bez väčšieho hluku. Keď ešte premávala L2 v Žiline, tak to som vždy vedel na 100%, že ide autobus a jedine L2.
môžem ti povedať, že hluk z električky alebo trolejbusu je oveľa ľahšie znesiteľný ako z autobusu. Sám som chodil na strednú školu kde zastavovala rovno pod oknami električka a okrem toho ešte bolo počuť aj električky ako išli zákrutou z/do Vazovovej ulice a môžem povedať, že nijak to nerušilo. Za to keby tam chodili autá a autobusy, tak by to bolo riadne na figu...
Napr. uroven hluku trolejbusu novej generacie ( hoci aj 25 Tr. ) je podstatne nizsia ako cohokolvek so spalovacim motorom. A pri rozjazde napr. z krizovatky za sebou necha aj Capacity.
Samozrejme, že je hlučný. Je to totiž silný a výkonný motor, aby utlačil okolo 15tonové hovädo a dokázal mastiť primerane rýchlo. ?
...mýlim sa, alebo lokomotívy alebo letadélka sú bez hluku? ? A električky chodia potichu a bez vibrácií? ?
Záver: priateľu...žiješ V MESTE...ak potrebuješ tichý dopravný prostriedok, kúp si bajk. Nemôžeš chcieť kapacitné a výkonné vozidlo bez toho, aby malo adekvátny pohon. A ver mi, že motor má tá vecička odhlučnený inak ako naše stariny. Alebo si sa nikdy neviezol v TAMe vzadu "na balkóne"? Alebo v Ik435? Z vlastnej skúsenosti Ti poviem, že telefonovať sa tam nedá. V CapaCity áno.
Pouvažuj. ?
taký som dnes ráno zozadu videl na 95ke, ale keď som sa lepšie pozrel, tak to bola taká zašpinená Bystrica s červenými pásmi
ale zas musím uznať, že dnes boli niektoré kĺbové Ik aj z Pe zvonku čisté...
Re #144677 Hug0: neboj sa, pôjdu predsa na 133 a bolo by aj vhodné ešte zhustiť interval, keď prišli nové busy
Re #144678 TeBeCe: predpokladám, že on hovoril o busoch a nie konzervách...
Re #144683 Puki: a nemal DPB na testovanie ten bus Ikea? snáď vtedy si mal otestovať, či to dokáže bez následkov zalomiť doprava kopca na Jugmannovej...
Re #144714 Hug0: no už mi tam chýba iba slovo "atypický" ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
ale zas musím uznať, že dnes boli niektoré kĺbové Ik aj z Pe zvonku čisté...
Re #144677 Hug0: neboj sa, pôjdu predsa na 133 a bolo by aj vhodné ešte zhustiť interval, keď prišli nové busy
Re #144678 TeBeCe: predpokladám, že on hovoril o busoch a nie konzervách...
Re #144683 Puki: a nemal DPB na testovanie ten bus Ikea? snáď vtedy si mal otestovať, či to dokáže bez následkov zalomiť doprava kopca na Jugmannovej...
Re #144714 Hug0: no už mi tam chýba iba slovo "atypický" ?