Ten cestak 901 je genialny, hlavne ta ranna diera. Clovek sa potrebuje dostat na vlak a zrovna vtedy podla nejakej divnej logiky proste bus nejde, to je genialne... nech zije DPB logika.
Vacsina zilinskych T busov ma NH napravu namiesto Raby a ta je tichsia a druhy dovod je ze zilinske Tbusy su tichsie ze jednoducho chodia pomaly. Ked je napriklad zvoz a letia do depa tak vibruju co je dost pocut. Najhlucnejsie sa mi zdaju byt Bystricke a najtichsi ktorym som siel bol v Salzburgu Van Hool T bus, vnutri bolo pocut len valivost pneumatik....
Povodne T3 dostali vynimku z CSR vyhlasky z oblasti hlucnosti - prekracovali limity... plus este zla trat vytvaraju rusive prostredie pre obyvatelov. ?
Dávam do pozornosti tento link, kde je nádherne vidno, že LOW ENTRY autobus sa dá vyrobiť aj bez hrbu http://www.solarisbus.pl/cz/low_entry,galerie.html takže hrb na SORkách je úplná somarina, ktorá vôbec nemusí byť. Ak je to len dôsledok šetrenia na materiále alebo nedostatku kreativity, tak sa ani nečudujem ?
Len škoda že zamaľovali aj to čierne čo je na streche - tá vec oblá vpredu aj vzadu. Mohlo to ostať čierne a len okraje červené. Ale nevadí je pekný. Vyzerá ako drak ?
k tomu umyvaniu vozidiel - ide o nejaku jednorazovu akciu "raz rocne", alebo sa zacnu umyvat pravidelne? vyzera to celkom divne, vidiet take ciste vozidla ?
Bývala som jeden čas na úseku Vajnorskej, kadiaľ sa po službe vracali električky do vozovne a ráno vychádzali na službu. Ubykácia stála do 50 m od trate. Pri každej prejdenej električke vibrovala podlaha v bunke a dunenie sa ozývalo dlho pred a po prejdení električky. Záver: teším sa, že už tam nebývam.... ?
keď som v ZA, tak u babky priamo pod oknami stojí trolejbus a jediné podľa čoho viem, že prišiel je zvukové znamenie zatvárania dverí ? inak sú tiché aj napriek tomu, že sú to 14 a 15Tr a TrM-ky. Aj keď večer robia záťahy a na ulici je ticho tak trolejbus prejde bez väčšieho hluku. Keď ešte premávala L2 v Žiline, tak to som vždy vedel na 100%, že ide autobus a jedine L2.
môžem ti povedať, že hluk z električky alebo trolejbusu je oveľa ľahšie znesiteľný ako z autobusu. Sám som chodil na strednú školu kde zastavovala rovno pod oknami električka a okrem toho ešte bolo počuť aj električky ako išli zákrutou z/do Vazovovej ulice a môžem povedať, že nijak to nerušilo. Za to keby tam chodili autá a autobusy, tak by to bolo riadne na figu...
Napr. uroven hluku trolejbusu novej generacie ( hoci aj 25 Tr. ) je podstatne nizsia ako cohokolvek so spalovacim motorom. A pri rozjazde napr. z krizovatky za sebou necha aj Capacity.
Solider