Reply on: Solider #143470:
to je taký argument, ako keď mne spolužiak povedal, že on na Lúkach v Petržalke trolejbusy nechce, lebo sú pomalé... Električky by "neprekonateľne " rušili, zatiaľ čo autobusy a autá nie ? to už nie je racionálna argumentácia, ale obyčajné zmagorenie z predsudkov voči električkám. Za všetko hovorí aj to, keď som videl posudky pre trolejbusovú trať cez Slávičie údolie alebo trať Vojenská nemocnica - Patrónka - Pri suchom mlyne, tak sa tam riešil dopad na ekológiu a hluk...
Mike
Re #143460 luky1: Neviem presne v ktorej časti river parku budú aké prevádzky, ale mám takého tušenia, čo si pamätám rozloženie tých budov, že väčšina je oveľa bližšie k "Chatam Sófer" ako k PKO.. Na úrovni zast. PKO sú akurát tie torzá budov ex. PKO. Teda keď sa otvorí river park I. časť, tak v smere z mesta bude vždy najvýodnejšie vystúpiť na Ch. Sófer a nie PKO. Teda neviem o tom že by na spodnom konci tunela mala vzniknúť zastávka, ako tam bola kedysi...
Keď sa postaví River park II a III (alebo ak sa postaví), čo bude na úrovni zastávky PKO a pôjde vyššie až smerom k tomu ústavu, poto tam bude najrýchlejšia doprava z mesta cez tunel.