Reply on: 810zssk #143455:
Mal som na mysli bežných návštevníkov Riečneho parku, ktorí tam nebudú bývať ani pracovať. Napríklad turistov, ktorí bývajú v hoteloch v centre mesta (Ibis, Frankensteiner). Pre tých je najlepšie použiť električku cez tunel.
no.ev.di.
u výlučne nasadzovali Solarisy a na L96 by boli výlučne klbáky. Ale musela by robiť iné spojenie ako "Záhradníkovo" - centrum, teda počas výluky by mohla riešiť aj spojenie Ovsište - Šafárikovo nám., keďže je dosť možné, že sa L95 interval predĺži. Navyše, má prísť 10 Tedomov, tak tie ak pôjdu na L133, môžu suplovať z časti L95 a tiež spojenie KV - Petržalka. Najlepšie by bolo keby bola na Štúrovej a nábreží dvojkoľajná trať a nie len jednosmerka, vďaka ktorej sa musia točiť 11,12,13 a 14. Navyše by namiesto 12 a 14 mohla byť len jedna linka, ako kedysi aj bola. Od existujúcej trate na Šafku by sa potom napojila trať na EUROVEU s pokračovaním na Vlčie hrdlo a Vrakuňu, príp. AS - Karadžičova a pri Steine by sa napojila na existujúcu trať.