Ináč nevie sa kde budú mať konečnú autobusy/trolejbusy končiace na Hlavnej stanici ako 32 a ostatné? Lebo sa pošuškáva a už sa to aj písalo v médiach, že toto leto sa ide konečne stavať Predstaničné námestie.
po einsteinovej na nadjazd krasovského? bw. čo keby smer mesto vynechala hraničiarov a išla cez lachovu a bosákovu(pri poliklinike) nie je to kratšia cesta? a naspäť prípadne ako 68 alebo vytrieskať od magistrátu zmenu hlavnej cesty pri zjazde z prístavného mosta alebo uzavretie zjazdu...
to by som bol aj ja happy, potom by sa aj po samotnej Petržalke cestovalo super, lebo podľa mňa sa určite posilní L99 alebo sa spraví k nej nejaká posila a to potom bude určite interval aspoň 6min a cez víkendy 7-8 alebo 10, takže aj iné plusy prinesie električka. Navyše sa časť ľudí z 93,94 presunie do električiek takže sa možno z L94 stane len špičková linka a ušetria sa autobusy pre L31/39, ktoré budú onedlho potrebovať posilniť podľa mňa na interval 5/7-8/5. Už teraz počas sedla vezie každý spoj cca 100 ľudí, a keď sa otvorí Cubicon (dúfam, že som to napísal správne), tak určite tam bude chodiť viac ľudí.
akonáhle sa postaví električka do Petržalky, tak o metre je zbytočné hovoriť. Možno jedna linka metra by sa tu uživila (DNV - Dúbravka - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - centrum - AS - Prievoz / Vlčie hrdlo - Vrakuňa - P.Biskupice), ale v súčastnosti by metro akurát tak uživilo darmožráčov, ktorý by ďalších 10-20 rokov robili krásne projekty, posudky, návrhy, pobrali peniaze a potom ešte by to celkom dobre živili politikov v kraji, ktorí by mali na čom stavať svoju predvolebnú kampaň.
tak vyzeraju niektore zastavky v Petrzalke este aj teraz(Jungmannova,Halova,Rontgenova) a urcite nie len tie.radost brzdit v nich a rozbiehat sa odtial..
Tak ja dufam ze dalsia etapa bude az Janikov dvor, ale obratisko Technopol (s pripadnym skorsim spustenim useku Jantarova - Technopol) by bolo fajn..
Inak ma niekto polohu zastavky Janikov dvor (Petrzalka juh) na Google Maps? Chcem si pozriet moznosti pripadnej elektricky do Rusoviec... A este jedna: Stale sa uvazuje s vozovnou Janikov dvor?
Ja osobne by som už po skúsenostiach s petržalskou samosprávou zakázal tomuto zoskupeniu rôznorodých primátov rozhodovať o petržalskej električke. Tým pádom by sa zo stola zmietli rôzne blbosti o polozapustenom variante a im podobnými "zlepšovákmi" a trať by sa mohla budovať až po Janíkov Dvor ako pozemná s mimoúrovňovými kríženiami s IAD.
Lenže toto sa asi nikdy nestane, tak zabijeme ďalších 20 rokov polemizovaním o možných zbytočných riešeniach či smútením za metrom (viď p. Urbáni → www.tinyurl.com/sme-urbani-metro).
ok ok ? ja len tak rečnícku otázku, že na koľko etáp to plánujú budovať...podľa mňa by prvé obratisko malo byť niekde v strede Petržalky, teda Technopol (veriaci majú navyše po ruke kostol ? , to sa KDHáci potešia) alebo Kaufland (to by zas malo obrovskú podporu fanklubu náháňačov akcií). Dúfam, že neostaneme ďalšie desaťročie v stave, že sa električka bude točiť pri Vlasteneckom a v podstate sa stane len to, že sa prestup posunie od Šafka na Vlastenecké... plus bude možno akurát len to, že to budem mať 7-8min od domu pešo, tak sa aspoň prejdem ?
Z Bosakovej na Apollo (neviem, pytam sa).. ak je tam ten problem tak nech to ide cez EUBA a Lachovu.. trochu obchadzka, ale pride mi to rozumnejsie ako Novy most..
Prečo potom L68 pri ceste z Apolla do Petržalky nechodí po Bosákovej už ale skoro 4 roky?! Myslím, že trasa L68 cez Bosákovu v smere do Petržalky skončila pár mesiacov na to ako sa spustilo linkovanie 9/2005. Takže vo februári 2006 už L68 v smere z mesta premávala cez Bulíkovu.
PROBLÉM S PLATBOU ZA PCL S VISA OD MBANK NA HODŽOVOM NÁM.
Pred pár dňami sa mi PCL ani na druhý pokus nepodarilo zaplatiť (k inej priehradke som ísť neskúšal). Kartou z inej banky sa to mojej príbuznej podarilo na prvýkrát. Doteraz som kartou v DPB neplatil. Tu je podstatná časť vyjadrenia k reklamácii:
"Na základe podrobnej analýzy sme zistili, že dňa xx/yy/2010 problém s autorizáciou Vašej platobnej karty nevznikol chybou systému mBank a Visa Europe, ale bol zapríčinený nastavením terminálu prevádzkovateľa DP BRATISLAVA."
Stretli ste sa už niekto s takýmto problémom v predajni DPB?
Ak by som sa nakoniec rozhodol tú odpoveď z banky preposlať aj do DPB, na ktorú e-mailovú adresu by ste mi to odporučili? Alebo je podľa vás zbytočné sa týmto ďalej zaoberať?
Ty si asi nejaký kúzelník, kedy si sa zobudil? Keďže ráno husto snežilo, bolo dosť možné, že medzičasom kedy tam bol pluh a ty si vstal sa odhrnutá komunikácia opätovne zasnežila ?
problém je ale to, že ako L95 odbočí na Bosákovu?! ? to bude musieť obchádzať celé Ovsište, to bude cestovanie jak za trest. Nebolo by lepšie keby od Farského išla na Einsteinovu ako L184 a po Novom moste a nábreží na Šafko? V smere do mesta by kľudne mohla ísť cez Apollo s tým, že by stál na Farského a potom na Bosákovej (prestup 84/99), ďalej by zastavila ešte na moste Apollo (prestup z/do Ovsišťa 87/88), potom na Malej scéne (dosť ľudí ide zo Šafka smerom na Dunajskú, Jakubovo nám., Dobrovičovu). Zastavila by na Šafku, ako na priebežnej konečnej a po nábreží naspäť bez zastavenia, prešla by po Novom moste, zišla z neho ako L184, a po Einsteinovej by vyšla tam kde končí L78 a napojila sa na stálu trasu na Farského (tu by ľudia prestupovali na L84/99 na Ovsište). Aj tak nevieme, kadiaľ by to bolo celkovo rýchlejšie či cez Apollo, Nový most alebo okružnú trasu ako som navrhol ja. To si DPB podľa mňa preskúma a navrhne čo bude najrýchlejšie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho