Reply on: Ike #142950:
a práve preto sme tam kde sme ale nie sme tam kde by sme mali byť ? keď tak pozerám GVD, tak už sa to mení rok od roka nejak aj k niečomu čo by sa dalo nazvať "interval", takže ešte 2-3 roky a budeme mať na hlavných tratiach intervaly ☺ a potom samozrejme, že aj nadväzujúce spoje na vedľajších tratiach budú premávať v intervaloch ?
keby sme mali vychádzať v ústrety všetkým možným reláciám, tak by sme ďaleko nedošli
810zssk
"len či je dostatok takých prípadov, aby sa to oplatilo robiť" - Tato otazka pride narad ked niekto poukaze na to ze to je drahsie ako dva vlaky
"napadá ma iba jedna výhoda... že zatiaľ čo pri systéme dvoch vlakoch, môžu oba vyraziť napr o 6.00 (časy trepem, GVD nepoznám, teda som bez štítu, môžte ma kameňovať
lol ) teda v nejakom čase špičky, pri jednom vlaku je odchod z jednej stanice o 5h posunutý, alebo by musel byť druhý vlak vypravený o 5h skôr z BA... inak povedané, pri súčasnom stave je možno rovnaký počet vlakov, ako pri jednej linke, akurát je to usporiadané flexibilnejšie..." - Pochopitelne v case kym by prisiel prvy vlak z BA do ZA tak by sa v useku ZA-KE vypravoval samostatny vlak. Rovnako ako by vlak o 20.00 z BA nesiel az do KE, ale skoncil niekde v ZA, alebo aj skor
"niečo ako N93 a N91... tiež by teoreticky mohli byť jedna linka..." - pri N93 a N91 ide o usporu tym ze na N91 je solo = menej nafty. Vlaky na koridore su elektricke